• صفحه خانگی
  • >
  • راهنمای ثبت نام و خرید اشتراک دنیای زعفران

راهنمای ثبت نام و خرید اشتراک دنیای زعفران

مقدمه: با توجه به هزینه های قابل توجه تولید محتوای تحلیلی و میدانی، بررسی وضعیت بازار نقد، زیرساخت های سایت و …، تیم دنیای زعفران، ناچار است ارائه برخی از محتواها به همراهان را منوط به پرداخت حق اشتراکی حداقلی کند. از این رو، محتواهای ویژه صرفا برای کسانی قابل رویت است که فرآیند ثبت نام و خرید اشتراک را انجام داده باشند.

دو روش خرید اشتراک

به این منظور دو روش ساده وجود دارد:

1-روش دستی:

همراهان می توانند از طریق ادمین کانال تلگرام، درخواست خود را ثبت و بعد از ارائه رسید واریز حق اشتراک (به صورت انتقال یا کارت به کارت)، نام کاربری و رمز اختصاصی خود برای ورود به سایت را دریافت نمایند.

2-روش مستقیم

در این روش، از طریق سایت و به صورت مستقیم طی چند دقیقه می توانید اشتراک بخرید

  1. از قسمت بالا سمت چپ سایت، گزینه ثبت نام را انتخاب کنید.
  2. بعد از ورود اطلاعات شخصی (ایمیل، نام کاربری و …) یکی از حالت های موجود در خصوص اشتراک (1 روزه، 1 ماهه، 3، 6 یا 12 ماهه) را انتخاب و بعد از عبور از موارد امنیتی (من ربات نیستم)، وارد فرآیند پرداخت می شوید.( نکته: به منظور امکان برقراری ارتباط های بعدی، اطلاع رسانی خرید، استرداد احتمالی وجه و … یک ایمیل صحیح که به صورت منظم چک می کنید را وارد نمایید.)
  3. گزینه پرداخت از طریق کارت بانکی (گزینه وسط) را انتخاب کنید. (اگر کیف پول زرین پال دارید می توانید گزینه اول را انتخاب کنید، در غیر این صورت مشکلی وجود ندارد و پرداخت از طریق کارت بانکی قابل انجام است).
  4. نهایتا وارد صفحه بانک می شوید که با استفاده از کارت بانکی دارای رمز دوم، می توانید فرآیند خرید را تا انتها طی کنید
  5. سپس وارد صفحه سایت شده و بعد از رفتن به صفحه اصلی، می توانید تمام محتواهای عمومی و اختصاصی را ملاحظه کرده و مطالعه نمایید.

برای ثبت نام می توانید از اینجا شروع کنید

نکته مهم: حتما از یک نام کاربری با حروف لاتین استفاده کنید

نکته مهم: هرگونه مشکل یا ابهام در فرآیند ثبت نام یا پرداخت را می توانید از طریق ایمیل دنیای زعفران و یا مدیر کانال تلگرام اطلاع رسانی کنید تا در اسرع وقت رسیدگی و اطلاع رسانی شود.

هرگونه مشکل یا ابهام در فرآیند ثبت نام یا پرداخت را می توانید از طریق ایمیل دنیای زعفران و یا مدیر کانال تلگرام اطلاع رسانی کنید تا در اسرع وقت رسیدگی و اطلاع رسانی شود.

info@safparency.ir @safparency_admin

مزایای خرید حق اشتراک چیست؟

مشترکان ویژه دنیای زعفران، می توانند از این محتواها به صورت اختصاصی استفاده کنند:

  1. جدول پیشنگر قیمت که به صورت تحلیلی بهمه بازارها را بررسی و چشم انداز میان مدت قیمت ها را ارائه می دهد.
  2. تحلیل بازار در روزهای زوج (شنبه، دوشنبه، چهارشنبه) که وضعیت زعفران در بازارهای مختلف را به صورت کوتاه مدتی گزارش و تحلیل می کند.
  3. گزارش های تحلیلی موردی که در زمان تغییرات مهم در بازار یا قرارگرفتن بازار در معرض تغییر روند منتشر می شود
  4. گزارش نسبت های تحلیلی بازارهای اتی و گواهی سپرده و تحلیل نموداری وضعیت شاخص ها (فعلا موردی است و بعد از تکمیل چهارچوب تحلیلی کوتاه مدتی با استفاده از چنندین نماگر به صورت روزانه منتشر خواهد شد)
  5. گزارش آخرین وضعیت و تحولات جدی بازار نقد، وضعیت صادرات و سیگنال های بازار (موردی)

نکته مهم؛ استراتژی معاملاتی شخصی منظم داشته باشید

 دنیای زعفران، صرفا یک تیم تحلیلی است که نتایج تحلیل ها و بررسی های خود را منتشر می کند؛ به نحوی که فعالان بازار سنتی از تحولات و تحلیل های میان و کوتاه مدت در بازارهای مختلف (سنتی و بورس) مطلع شوند و فعالان بازار بورس (اتی، گواهی) نیز ضمن دریافت تحلیل ها و گزارش های مستند از وضعیت نمادهای بورسی، از وقایع بازار نقد هم مطلع شوند. دنیای زعفران خدمات بازارگردانی با سیگنالینگ ندارد اما تلاش میکند به صورت سیستماتیک روندهای بازار را تحلیل کرده و نتایج را ارائه دهد.

افراد و شرکت ها می توانند از این تحلیل ها در تکمیل بررسی های خود استفاده و نهایتا بر اساس جمع بندی شخصی اقدام به انواع معاملات در بازار سنتی و بورس کنند. طبیعی است که تصمیم نهایی درباره معاملات به وضعیت هر فرد (چشم انداز سرمایه گذاری، میزان نقدینگی، نحوه سبدچینی، استراتژی سرمایه گذاری، میزان ریسک پذیری و …) بستگی دارد که توسط خود فرد با توجه به جمیع تحلیل ها و سیگنال های دریافتی از مراجع مختلف اتخاذ می شود.

تجربه نشان داده است که موفق ترین افراد در بازارهای مالی کسانی هستند که طبق یک چهارچوب و استراتژی معاملاتی منظم شخصی و البته استفاده منظم از تحلیل های مراجع معتبر، اقدام به معامله می کنند.

تحلیل ها و پیش بینی های دنیای زعفران برای تنظیم زمان خرید و فروش شرکتهای زعفرانی، کشاورزان، بنکداران و ایستگاه داران زعفران در میان مدت و همچنین فعالانِ بازار بورس (گواهی و آتی) که به صورت میان مدتی یا بلندمدتی سرمایه گذاری می کنند، لازم و برای معامله گران کوتاه مدتی مفید خواهد بود. اما در هر حال، مسئولیت تدوین استراتژی معاملاتی و تصمیم گیری نهایی با شماست.

6 دیدگاه ها

  1. سلام
    دیروز پرداخت کردم شارژ نشده

  2. نه می خوام نمو دار ببینم

  3. با عرض سلام و وقت بخیر در تاریخ 1399/02/31 به صورت یک ماهه اشتراک خود را تمدید نمودم ولی در تاریخ 1399/03/01 منقضی شده چرا اعتبار یک ماهه یک روزه باید منقضی بشه ؟؟؟

  4. با عرض سلام و وقت بخیر بابت اصلاح تاریخ اشتراک تشکر می کنم .اوقات خوبی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

داده ها

یادداشت ها

بخش آموزشی دنیای زعفران

ارتباط با ما

قیمت روز زعفران زعفران در بورس

بنر قیمت روز زعفران – بازار نقدی

با ما در شبکه های اجتماعی همراه باشید