سیگنال حمایتی قوی سیاستگذار بازار زعفران از قیمتها

  • توسط دنیای زعفران
  • آذر 11, 1397
  • اخبار

سیگنال حمایتی قوی سیاستگذار بازار زعفران از قیمتها

تعاون روستایی: به محض افت قیمتها به صورت گسترده ورود می کنیم

مدیرعامل تعاون روستایی: وضعیت بازار زعفران خوب است/ فعالیت 10 اتحادیه برای خرید و صادرات زعفران/ خرید 4 تن زعفران تاکنون/ دخالت گسترده نداریم اما به محض افت قیمت ورود می کنیم

در حالیکه تعاون روستایی سال گذشته، حدود 70 تن زعفران از کشاورزان خرید و عمدتا در بورس عرضه کرد، امکان میزان دخالت این سازمان دولتی کمتر است اما مدیرعامل آن دیروز گفت که اتحادیه ها همچنان فعالند و تاکنون 4 تن زعفران خریده اند. به گفته وی، در صورت نیاز – افت قیمتها- به صورت جدی ورود می کنیم.


به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از صدا و سیما، حسین شیرزاد مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی با اشاره به اینکه اتحادیه‌های ملی و استانی در سه استان خراسان رضوی و­ خراسان‌های ­شمالی و جنوبی برای خرید محصول زعفران­ فعال هستند، اظهار کرد: با آغاز فصل برداشت زعفران ، ​اتحادیه‌های ملی باغداران تاکنون حدود ۴ تن زعفران را با قیمت‌های بسیار خوب بصورت توافقی خریداری­ کردند. وی افزود: ۱۰ اتحادیه ملی و استانی در خرید و صادرات محصول زعفران فعال اند.

رئیس سازمان مرکزی تعاون روستایی ادامه داد: هم اکنون بازار زعفران در شرایط خوبی است و نیازی به مداخله وسیع سازمان نیست، اما بنابر­ وظیفه ذاتی چنانچه قیمت‌ها کاهش یابد برای مدیریت قیمت زعفران وارد بازار خواهیم شد. معاون وزیر جهاد کشاورزی در پایان تصریح کرد: سال گذشته بیش از ۸۰ درصد محصول، ­ حدود ۷۰ تن در بازار بورس کالا عرضه شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

داده ها

یادداشت ها

بخش آموزشی دنیای زعفران

ارتباط با ما

قیمت روز زعفران زعفران در بورس

بنر قیمت روز زعفران – بازار نقدی

با ما در شبکه های اجتماعی همراه باشید