آشنایی با تالار معاملات مجازی بورس کالای ایران (1)

  • توسط دنیای زعفران
  • دی 25, 1397
  • آموزشی

آشنایی با تالار معاملات مجازی بورس کالای ایران (1)

یادگیری آتی زعفران با اعتبار میلیونی، بدون ریسک

دنیای زعفران، اشاره: امروز در اولین شماره از آموزش های انجام معامله آتی در تالار مجازی بورس کالا، 7 گام ابتدایی از ثبت نام تا انجام معامله را مرور می کنیم.

به گزارش دنیای زعفران، واقعیت این است که برای یادگیری هر امری، لازم است آن را تجربه کنید؛ خواندن و کلاس رفتن هم مفید است اما نهایتا تا دست به کار نشوید، درک دقیق از آن امر و همچنین اعتماد به نفس کافی پیدا نخواهید کرد. در این میان، بازار آتی و به طور کلی بازار مشتقات مالی که جزو نوآوری های اقتصاد مدرن است دارای ریسک ها و پیچیدگی ها و در عین حال، جذابیت هایی است که بدون تجربه، در کنار آموزش، نمی توان به آن مسلط شد. به همین منظور، بورس کالا امکاناتی را فراهم کرده است که شما می توانید بدون ریسک، در فضای واقعی، اقدام به معملات آتی روی نمادهای فعال کنید و نتایج تصمیمات خود را ببینید. ما در دنیای زعفران قصد داریم، به صورت گام به گام، کار کردن با این سامانه را به شما بیاموزیم.

7 گام ساده تا انجام اولین معامله

  • شروع: وارد سایت http://vdex.ir/ شوید. گزینه ثبت نام را بزنید و با ورود اطلاعات اولیه، ثبت نام کنید.
  • ورود: بعد از مدتی، رمز عبور برای شما ارسال شده و می توانید وارد سامانه شوید
  • زمان معاملات: این سامانه همگام با معاملات واقعی است؛ یعنی از 10 صبح تا 17 بعد از ظهر، می تواند در آنجا اقدام به خرید و فروش کنید.
  • پول لازم نیست: به منظور انجام معاملات، نیازی به سپرده گذاری و تضمین ندارید. 20 میلیون تومان اعتبار دارید که با استفاده از آن می توانید معامله کنید.
  • انجام معامله: برای انجام معامله، کافی است روی یکی از نمادهای فعال که در سمت راست بالافهرست شده اند، کلیک کرده، و حجم و قیمت سفارش خود را وارد کنید.
  • می خواهید بخرید یا بفروشید؟: می دانیدکه در بازار آتی معاملات دوطرفه است؛ یعنی ابتدائا می توانید بخرید یا بفروشید. بسته به تصمیم خود درباره روند قیمت ها، گزینه خرید یا فروش را بزنید. اگر فکر می کنید قیمتها افزایشی است، بخرید و اگر فکر می کنید کاهشی است، بفروشید.
  • صف انتظار: بعد از ارسال سفارش خرید یا فروش، سفارش شما در صف قرار می گیرد و به محض اینکه قیمت پیشنهادی شما با قیمت سطرخط خرید یا فروش برابر شود معامله انجام می شود.

از این به بعد می توانید منتظر باشید و روند بازار را ببینید و در پایان روز، میزان سود و زیان خود را ملاحظه کنید. در شماره های بعدی، در این رابطه بیشتر صحبت خواهیم کرد. البته همه چیز مجازی است و شما سود و زیان واقعی نخواهید داشت اما یک تجربه ارزشمند کسب می کنید که برخی برای کسب آن هزینه های زیادی داده اند!

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

داده ها

یادداشت ها

بخش آموزشی دنیای زعفران

ارتباط با ما

قیمت روز زعفران زعفران در بورس

بنر قیمت روز زعفران – بازار نقدی

با ما در شبکه های اجتماعی همراه باشید