درخشش دنیای زعفران در مسابقات تولید محتوای بورس کالای ایران

  • توسط دنیای زعفران
  • اردیبهشت 6, 1398
  • اخبار

بورس کالا برگزیدگان مسابقه بهترین آثار تولیدی در حوزه زعفران را معرفی کرد

دنیای زعفران، تنها رسانه تخصصی صاحب رتبه در مسابقات

با اتمام نمایشگاه بورس بانک و بیمه و اعلام نتایج مسابقه آثار تولیدی در حوزه زعفران، گروه رسانه ای دنیای زعفران صاحب رتبه نخست در حوزه یادداشت و تحلیل شد. گفتنی است دنیای زعفران به عنوان اولین مرجع تخصصی آماری و تحلیلی در حوزه صنعت طلای سرخ، تنها 10 ماه پس از شروع فعالیت حرفه ای توانست در یک مسابقه در سطح ملی به چنین رتبه ای نائل آید. این در حالی است که سایر رتبه های برگزیده این مسابقات، همگی متعلق به رسانه ها و خبرگزاری های عمومی بوده است که همگی سابقه سالها فعالیت در حوزه خبری و تولید محتوا را در کارنامه دارند.

بهترین آثار بخش یادداشت و تحلیل

به گزارش کالا خبر (مرجع رسانه ای شرکت بورس کالای ایران)در جریان برگزاری نشست خبری مدیرعامل بورس کالای ایران در سومین روز از برپایی نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه که با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد، از برگزیدگان مسابقه بهترین آثار تولیدی در حوزه زعفران و بورس کالا با اهدای لوح سپاس و جوایز تقدیر به عمل آمد. بر این اساس در بخش یادداشت و سرمقاله جواد غیاثی از رسانه دنیای زعفران برای دو مطلب رتبه نخست را کسب کرد. علی باغانی از روزنامه عصر ایران و مهدی حاجی وند از خبرگزاری تسنیم نیز به ترتیب رتبه دوم و سوم را در این بخش از آن خود کردند.

برگزیدگان بخش گفتگو و خبر و تیتر

در بخش مصاحبه و گفتگو محمد حسین بابالو از دنیای اقتصاد جایگاه نخست را از آن خود کرد و مونا عسگری و میترا عبدالهی از خبرگزاری میزان و ایرنای مشهد حائز رتبه های دوم و سوم شدند. در بخش گزارش، بهزاد رنجبر از روزنامه همشهری نفر اول شد و جایگاه دوم به حوریه جمالی پور از ایسنای مشهد رسید. مریم علیزاده از اقتصاد آنلاین و هدیه لطفی از دنیای اقتصاد نیز به صورت مشترک رتبه سوم را در این بخش به دست آوردند. همچنین مهدیه انوشه از سایت خبری تحلیل همفکران در بخش خبر حائز رتبه سوم شد.

بهزاد رنجبر و محمدحسین بابالو نیز به ترتیب با تیترهای «نان و ماست و طلای سرخ» و «بازار پیش نگر برای طلای سرخ» به صورت مشترک به عنوان تیتر برتر در این مسابقه برگزیده شدند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

داده ها

یادداشت ها

بخش آموزشی دنیای زعفران

ارتباط با ما

قیمت روز زعفران زعفران در بورس

بنر قیمت روز زعفران – بازار نقدی

با ما در شبکه های اجتماعی همراه باشید