راه اندازی کانال دوم (مکمل) دنیای زعفران در تلگرام و ایتا

دومین کانال دنیای زعفران در تلگرام و ایتا راه اندازی شد

همراهان محترم دنیای شفاف زعفران، سلام.

با توجه به نظرات و ترجیحات شما در نظرسنجی اخیر، یک کانال جدید در تلگرام برای انتشار محتواهای تحلیلی راه اندازی شده است. اگرچه، فضا و امکانات سایت، از جهت بصری و رعایت اصول نگارش و زیبایی (درج نمودار و تصویر در جای دلخواه، استفاده از تیتر، زیرتیتر و سوتیتر جهت تفکیک مطالب یا تاکید برآن، استفاده از رنگ، قابلیت ارجاع متعدد و …) مناسبتر است اما به هر حال، این واقعیت نیز وجود دارد که سهولت استفاده از تلگرام، برای برخی، بسیار بیشتر از سایت است. اما در هر حال، محوریت سایت است و راه اندازی کانال دوم، برای پوشش بهتر مطالب سایت در تلگرام است.

با این مقدمه چند نکته مهم درباره کانال دومِ (کانال مکمل کانال فعلی) دنیای زعفران قابل عرض است

  1. محتواهای تحلیلی، مطابق قبل در سایت هم منتشر می شود. همچنین با توجه به نظر برخی مخاطبان درباره مشکلات تلگرام (فیلترینگ و …) کانال های اول و دوم دنیای زعفران در پیام رسان ایرانی #ایتا هم به صورت منظم به روز می شود.
  2. جهت عضویت در کانال دوم، کافی است به آی دی ادمین کانال تلگرام پیام بدهید یا ایمیل بزنید. بعد از پرداخت عضو کانال دوم خواهید شد.
  3. کسانی که قبلا اشتراک سایت را دریافت کرده اند، جهت عضویت در کانال دوم، فقط کافی است نام کاربری و ایمیلی که با آن در سایت ثبت نام کرده اند را ارسال کنند و طبیعتا نیازی به پرداخت مجدد نیست. افرادی هم که عضو کانال دوم می شوند، در صورت تمایل، می توانند درخواست ایجاد اکانت ویژه در سایت را هم ثبت کنند.
  4. هزینه اشتراک همانند قبل، ماهیانه 18 هزار تومان (سه ماهه 48، 6 ماهه 88 و یک ساله 168 هزار تومان) است. طی اولین خرید، در صورت عدم رضایت، این مبلغ قابل استرداد است و با یک پیام به آی دی فوق، در حداقل زمان ممکن، انجام می شود.
  5. کانال دوم، یک کانال سیگنال خرید و فروش نیست. بلکه تحلیل هایی است که احتمالا در افق های زمانی متفاوت و برای افراد مختلف (اهالی بورس یا فعالان بازار سنتی) مفید خواهد بود. طبق رویه دنیای زعفران، اولویت با تحلیل های میان مدتی است و فقط در مواقع خاص، بر یک نماد خاص در قیمت خاصی تاکید می شود. مثل کاری که درباره اختیار معامله در هفته قبل انجام شد.
  6. طبیعتا، کانال اول (همین کانال) مطابق روال (با غلبه رویکرد خبری و گزارشِ روزانه و آموزش) به روزرسانی خواهد شد و کانال دوم مکمل کانال اصلی است؛ برای کسانی که نیاز بیشتری به رصد و تحلیل عمیق ترِ بازار دارند.
  7. مطالب تحلیلیِ ما متنوع است و گاهی، ارتباط مستقیم با روندهای قیمتی و معاملات ندارد، بلکه، مثلا، آسیب شناسی صنعت یا فرآیندهای بورسی است. جهت پیشگیری از تعدد پیام ها در کانال ها، این موارد، جزو اولویت های انشار در سایت نیست.

یکی از اهدافِ مهم ما، بزرگ تر کردن بازیگران صنعت زعفران است؛ بازیگران جدیدی که در بسترِ شفافیت و تحلیل پذیری و افزایش رقابت، باعث بهبود فرآیندها (مخصوصا قیمتگذاری و کشف قیمت) و افزایش پاسخگویی بازیگران فعلی (دولتی و خصوصیِ) این صنعت در برابرِ کشاورزان و فعالان خرد صنعت شود. به امید روزی که با هم، رسیدن به این هدف را جشن بگیریم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

داده ها

یادداشت ها

بخش آموزشی دنیای زعفران

ارتباط با ما

قیمت روز زعفران زعفران در بورس

بنر قیمت روز زعفران – بازار نقدی

با ما در شبکه های اجتماعی همراه باشید