امکان راه اندازی واحدهای کوچک مقیاس بسته بندی زعفران

  • توسط دنیای زعفران
  • آبان 9, 1398
  • اخبار
بسته بندی زعفران بازاریابی زعفران

یک مقام مسئول در وزارت جهاد کشاورزی خبر داد:

امکان راه اندازی واحدهای کوچک مقیاس بسته بندی زعفران

رییس دفتر و مجری طرح گیاهان دارویی و زینتی وزارت جهاد کشاورزی روز چهارشنبه اعلام کرد: زعفران کاران کشور با تایید و همکاری وزارت بهداشت می‌توانند واحدهای فرآوری کوچک مقیاس (واحد بسته بندی زعفران ) ایجاد کنند و با نصب برچسب‌های روی پاکت‌ها مبنی بر خواص گیاهان دارویی، محصول خود را در تمام فروشگاه‌های کشور توزیع کنند.

به گزارش دنیای زعفران به نقل از ایرنا، زینلی که در مراسم آغاز جشنواره طلای سرخ (زعفران ) شهر دهق شهرستان نجف آباد اصفهان سخن می گفت،  یادآور شد: بخشی از این مجوز از سوی وزارت جهاد کشاورزی و بخشی دیگر از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به کشاورزان داده می‌شود.

درباره بسته بندی زعفران و گلوگاه های ان

درباره بسته بندی زعفران به عنوان یک کسب و کار می تواید در بخش کسب و کار وبسایت دنیای زعفران بیشتر مطالعه کنید یا مستقیما این مطلب را بخوانید. در اینجا توضیح داده شده است که یک گلوگاه مهم این کسب وکار بازاریابی برای محصول است و صرف بسته بندی زعفران و ایجاد زیرساخت بسته بندی، مشکلی را رفع نمی کند. اگرچه با توضیحات بالا، احتمالا فرآیند دریافت مجوز ساده تر می شود اما این موضوع به تنهایی نمی تواند موجب ورود کشاورزان به خرده فروشی زعفران شود.

با همه اینها اگرچه ظرفیت بسته بندی زعفران در کشور زیاد و بسیار بیشتر از مقدار تولید است اما در صورت ورود حرفه ای و مخصوصا بازاریابی درست و اصولی، می توانید یک کسب و کار موفق داشته باشید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

داده ها

یادداشت ها

بخش آموزشی دنیای زعفران

ارتباط با ما

قیمت روز زعفران زعفران در بورس

بنر قیمت روز زعفران – بازار نقدی

با ما در شبکه های اجتماعی همراه باشید