سرقت زعفران و دستگیری 2 سارق زعفران در سرایان

  • توسط دنیای زعفران
  • آذر 26, 1398
  • اخبار

دستگیری 2 سارق گل زعفران در سرایان

سرقت به گل زعفران رسید

فرمانده انتظامی سرایان از دستگیری دو سارق گل زعفران و کشف پنج فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. ین در حالی است که سرقت زعفران یک امر رایج در فضای حوادث کشور است (مثلا این خبر را بخوانید؛ سرقت همزمان طلای سرخ و زرد). البته دزدی گل زعفران از مزارع اخیرا رواج یافته است اما سرقت به میزان زیاد گل کار آسانی نیست.

به گزارش ایسنا، سرهنگ علی وطن دوست، روز سه شنبه ۲۶ آذر گفت: با وقوع چند فقره سرقت منزل و گل زعفران در شهرستان سرایان، پیگیری موضوع به منظور شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی سرایان افزود: مأموران پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی و بررسی شیوه‌های وقوع سرقت، به یک متهم سابقه دار مشکوک شدند و پس از اطمینان از انجام سرقت‌ها توسط وی با هماهنگی مقام قضائی این فرد را در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، وطن دوست تصریح کرد: فرد دستگیرشده به پنج فقره سرقت وسایل منزل و گل زعفران با همدستی یک نفر دیگر اعتراف کرد که همدست وی نیز در عملیاتی جداگانه دستگیر شد.

وی با اشاره به کشف سرقت‌های انجام شده، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی سرایان به شهروندان توصیه کرد با رعایت نکات ایمنی و رعایت هشدارهای انتظامی پیشگیرانه از سرقت، ضمن یاری رساندن به پلیس، به ناکامی سارقان و مهار سرقت کمک کنند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

داده ها

یادداشت ها

بخش آموزشی دنیای زعفران

ارتباط با ما

قیمت روز زعفران زعفران در بورس

بنر قیمت روز زعفران – بازار نقدی

با ما در شبکه های اجتماعی همراه باشید