اختیارات ملی حوزه زعفران به خراسان واگذار می شود

  • توسط دنیای زعفران
  • بهمن 16, 1398
  • اخبار

با نظر مثبت وزیرصنعت، اختیارات شورای ملی زعفران افزایش خواهد یافت

به گزارش ایرنا ، حمدرضا مس فروش، رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت خراسان رضوی، روز سه‌شنبه در نشستی خبری به منظور معرفی طرحهای صنعتی قابل بهره برداری در دهه فجر در جمع خبرنگاران افزود: اخیرا با نظر صریح و قطعی وزیر صنعت، معدن و تجارت بسته جهشی صادرات زعفران تدوین شد که خراسان رضوی در تدوین این بسته نقش اساسی داشت.

وی اضافه کرد: در جلسه اخیر که دو هفته قبل در تهران با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و روسای سازمانهای تابعه در استانها برگزار شد صحبت از واگذاری اختیارات در مورد برخی کالاهای خاص به استان محل تولید آن مطرح شد که یکی از این کالاها زعفران تولیدی خراسان رضوی بود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: نظر وزیر صنعت، معدن و تجارت این است که اختیارات وزارتخانه و سایر دستگاه‌های اجرایی در خصوص زعفران به شورای ملی زعفران و استان خراسان رضوی واگذار شود که اکنون شیوه نامه این واگذاری در حال تدوین است و به زودی این تفویض اختیار صورت می‌گیرد.

مس فروش افزود: تاکنون نیز بسته حمایتی در حوزه توسعه صادرات زعفران و زنجیره تولید آن توسط این سازمان و شورای ملی زعفران تهیه شده که تفویض اختیارات وزارتخانه در خصوص این کالا، اجرای این بسته را محقق خواهد کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

داده ها

یادداشت ها

بخش آموزشی دنیای زعفران

ارتباط با ما

قیمت روز زعفران زعفران در بورس

بنر قیمت روز زعفران – بازار نقدی

با ما در شبکه های اجتماعی همراه باشید