رویداد شتابدهی استارتاپی صنعت زعفران برگزار می‌شود

  • توسط دنیای زعفران
  • بهمن 14, 1398
  • اخبار

رویداد شتابدهی صنعت زعفران با هدف ایجاد ارتباط میان استارتاپ‌ها و صاحبان ایده و سرمایه گذاران، در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

در این رخداد دو روزه که در روزهای ششم و هفتم اسفند ماه برگزار می‌شود، صاحبان ایده و استارتاپ‌ها در کنار مدیران صنایع پیشرو و مجریان این صنعت به بحث و گفتگو و تبادل دانش و ایده می‌پردازند.

به گزارش بنیاد ملی نخبگان ، ارائه پاسخ‌های فناورانه به نیازهای موجود در حوزه  مکانیزاسیون، تامین و فروش مدرن و فرآورده‌های نو و بسته‌بندی، بخش دیگری از اهداف این رویداد را تشکیل می‌دهد.

صاحبین ایده و محصول و استارتاپ‌های فعال در صنعت زعفران می‌توانند با نمایندگان ارگان‌های مختلف و سرمایه‌گذاران علاقه مند به پیگیری ایده‌های جدید وارد مذاکره شوند.

همچنین در این رویداد، صاحبین ایده یا محصولِ منتخب جوایز نفیسی دریافت می‌کنند.

در حالی که بخش عمده‌ای از  محصول زعفران در ایران تولید می‌شود، سهم ناچیزی از ارزش افزوده این محصول و گردش مالی آن نصیب کشور می‌شود.

این محصول استراتژیک دارای فرآورده‌های جانبی متنوعی است که در صنایع پزشکی، آرایشی، بهداشتی، غذایی، ….. کاربرد‌های قابل توجهی دارد.

ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری امیداور است با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان، فناور و خلاق، فعال در حوزه زعفران بتواند تحرک علمی صنعت زعفران را افزایش دهد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

داده ها

یادداشت ها

بخش آموزشی دنیای زعفران

ارتباط با ما

قیمت روز زعفران زعفران در بورس

بنر قیمت روز زعفران – بازار نقدی

با ما در شبکه های اجتماعی همراه باشید