• صفحه خانگی
  • >
  • فناوری های نوین
  • >
  • شرایط خرید دستگاه گل پاک کن و راه اندازی کارگاه مشارکتی فرآوری زعفران با تسهیلات یارانه ­ای اعلام شد

شرایط خرید دستگاه گل پاک کن و راه اندازی کارگاه مشارکتی فرآوری زعفران با تسهیلات یارانه ­ای اعلام شد

اعلام شرایط خریددستگاه گل پاک کن زعفران با تسهیلات یارانه ای

تسهیلات با بازپرداخت 4 ساله، سود 12 درصد و تنفس 6 ماهه برای خرید و راه اندازی کارگاه فرآوری زعفران با دستگاه گل پاک کن هوشمند/ متقاضیان ثبت نام کنند

بر اساس آنچه شرکت سامانه های هوشمد کشاورزی والی روی وبسایت رسمی خود منتشر کرده، امکان راه اندازی کارگاه های گل پاک کنی با دستگاه هوشمند فرآوری و با استفاده از تسهیلات مناسب فراهم شده است. به گزارش دنیای زعفران، دستگاه ساخته شده توسط این شرکت اولین دستگاهی است که موفق به اخذ تاییدیه از مراجع دولتی و خصوصی شده است. اگرچه اطلاعات زیادی در دست نیست اما با توجه به اطلاعیه شرکت والی، به نظر می رسد مراحل توسعه فنی و ترتیبات مالی لازم برای این دستگاه تکمیل شده و در سال 99 شاهد حضور اولین دستگاه های گل پاک کنی به صورت جدی و صنعتی در مناطق زعفران خیز کشور باشیم.

در ادامه متن منتشر شده در وبسایت شرکت والی (اینجا) که در آن شرایط مشارکت در خرید دستگاه وراه اندازی کارگاه گل پاک کنی آمده، ارائهمی شود.

نظر به تامین میزان محدودی منابع یارانه­ای جهت حمایت از راه­اندازی کارگاه­های مکانیزه و بهداشتی فراوری گل زعفران، شرایط مربوط به طرح اعلام شد.

 بر اساس اعلام شرکت سامانه­های هوشمند کشاورزی والی، بر این اساس علاقه مندان به راه­اندازی کارگاه مشارکتی، می­توانند از تسهیلات مربوطه با نرخ سود یارانه­ای، تنس 6 ماهه و بازپرداخت 4 ساله بهره ببرند. بر اساس این طرح، یک کارگاه فراوری مکانیزه زعفران با استفاده از دستگاه هوشمند گل­پاک­کن زعفران تولید شرکت سامانه­های هوشمند کشاورزی والی با همکاری سه جانبه راه­اندازی می شود. شرایط طرح به­گونه­ای است که کافی است متقاضیان، هزینه سالانه عملیات فرآوری (گل­پاک­کنی) را برای پرداخت اقساط در نظر بگیرند و بعد از 4 سال، مالک اصلی کارگاه و دستگاه می­شوند.

همکاران طرح: متقاضی و مجری کارگاه، موسسه ارائه­دهنده تسهیلات و شرکت ارائه دهنده دستگاه (هوشمند والی)

نحوه مشارکت: 20 درصد شرکت هوشمند والی و 80 درصد متقاضی مجری طرح

آورده متقاضی: 100 میلیون تومان نقدی، کارگاه مناسب و تجهیزشده برای نصب دستگاه و 600 میلیون تومان پرداخت قسطی(بازپرداخت تسهیلات یارانه­ای)

شرایط تسهیلات: 4 ساله و با نرخ سود 9 تا 15 درصد و دارای 6 ماه تنفس

نکات مهم:

  1. منابع محدود است و بر اساس اولویت­بندی به متقاضیان تخصیص خواهد یافت. شرکت­های تعاونی تولید، همکاران شرکت والی و کشاورزان مناطق محروم در این خصوص اولویت خواهند داشت.
  2. متقاضی طرح در صورت تمایل بعد از دره 4 ساله یا حین آن، می­تواند کل سهام کارگاه را خریداری و مالک دستگاه و کارگاه شود.
  3. متقاضیان می توانند برای ثبت نام اولیه، نام و نام خانوادگی، محل زندگی و محل موردنظر برای احداث کارگاه مشارکتی را به شماره 09397522455 و یا ایمیل شرکت ارسال کنند
  4. بعد از ثبت نام اولیه و صحت سنجی، اسامی متقاضیان برای اعتبارسنجی به موسسه ارائه­دهنده تسهیلات ارسال خواهد شد.
قبلی «
بعدی »

داده ها

یادداشت ها

بخش آموزشی دنیای زعفران

ارتباط با ما

قیمت روز زعفران زعفران در بورس

بنر قیمت روز زعفران – بازار نقدی

با ما در شبکه های اجتماعی همراه باشید