نبض بازار زعفران ؛ 17 اردیبهشت 99

  • توسط دنیای زعفران
  • اردیبهشت 17, 1399
  • گزارش

نبض بازار زعفران ؛ مروری بر قیمت ها و تحولات بورس و بازار طلای سرخ

تداوم افت در بازار نقد، نوسان در بورس

نبض بازار زعفران این روزها بیش از همه در اختیار بازار نقدی است. بورس خود را در کف قیمتی احساس میکند و تمایل به رشد دارد اما در بازار نقدی با افزایش عرضه از سویی و کاهش شدید خرید از سوی دیگر مواجهیم.

ادامه ی افت قیمتها در بازار نقد

سریال کاهش قیمت ها در بازار نقد امروز نیز ادامه یافت. با کاهش امروز قیمت ها، انواع ضعیف پوشال در بازار در کمتر از ۶ میلیون نیز معامله میشود هرچند متوسط آن کماکان بیش از ۶ است. هرچند برخی از انواع مرغوب پوشال کماکان تا ۷ و یا ۷.۱ معامله می شود اما نرخ متوسط پوشال مرغوب نیز به رقم عجیب کمتر از ۷ کاهش یافته است.تقاضا در بازار نقد کماکان اندک می باشد.جو منفی شکل گرفته در بازار نقد هرروز سطح قیمت ها را تنزل می دهد.

افت و خیز قیمت زعفران در قعر

اما در بورس همچنان با توقف روند نزولی، شاهد نوسان هستیم. در حالیکه قیمت زعفران به اعتقاد بسیاری در محدوده حداقل خود قرار دارد، امروز هم معاملات در بورس ابتدا با افت محدود آغاز شد اما با برخورد قیمت ها به کف در برخی نمادها، صعودی شد و نهایتا در بسیاری نمادها مثبت بسته شد.

اکثر اهالی بازار و بورس بر اینکه قیمت ها حداقلی است، اذعان دارند و معتقدند در صورتیکه بازار زعفران بتواند در شرایط خاص فعلی خود را احیا کرده و دچار “شکست” نشود،  به تدریج رشد قیمت ها را تجربه خواهد کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

داده ها

یادداشت ها

بخش آموزشی دنیای زعفران

ارتباط با ما

قیمت روز زعفران زعفران در بورس

بنر قیمت روز زعفران – بازار نقدی

با ما در شبکه های اجتماعی همراه باشید