• صفحه خانگی
  • >
  • اخبار
  • >
  • مجادله ی زعفرانی در صحن مجلس شورای اسلامی! نماینده خرم آباد: زعفران لرستان بهتر از خراسان است!/نماینده قائنات:زعفران خراسان بهتر است!

مجادله ی زعفرانی در صحن مجلس شورای اسلامی! نماینده خرم آباد: زعفران لرستان بهتر از خراسان است!/نماینده قائنات:زعفران خراسان بهتر است!

  • توسط دنیای زعفران
  • مرداد 2, 1399
  • اخبار

قالیباف : به موضوعات مهم تر بپردازید !

«سلمان اسحاقی» نماینده قائنات و زیرکوه با اشاره به سخنان  نماینده  خرم آباد و دوره، گفت: جناب آقای «ویس کرمی» مردم از شما توقع دارند که سخنان مستند و علمی داشته باشید، اینکه می‌فرمایید زعفران استان من بهتر از زعفران استان خراسان است کار پسندیده‌ای نیست بفرمایید که کدام استانداردها را گرفته‌اید.کرمی در سخنانی در مجلس شورای اسلامی از کیفیت برتر زعفران لرستان نسبت به زعفران خراسان سخن گفته بود.

اسحاقی با اشاره به استانداردهای مختلف زعفران خراسان گفت: ۸۵ درصد زعفران ایران در استان خراسان است و هشتصد سال سابقه کاشت‌زعفران در این استان وجود دارد و حتی وزیر می گوید که از فضای مجازی برای صادرات زعفران استفاده می‌شود.

وی افزود: از شما و همه نمایندگان خواهش می کنم سخنانتان مستند، کارشناسی و علمی باشد و حرفی نزنیم که فضا را تحت تاثیر قرار دهد.. زعفران خراسان در دنیا مطرح است و در هر آزمایشگاه مواد غذایی که می‌رویم تصویر زعفران خراسان و قائنات را در آنجا زده است.

محمدباقر قالیباف در پاسخ به این اخطار قانون اساسی، گفت: زعفران برای همه مردم ایران و دسترنج مردم است.

وی تأکید کرد: باید کمک کنیم تا صادرات کالاهای کشاورزانی که در این بخش و یا در بخش‌های دیگر زحمت می‌کشند به درستی انجام شود و مهم نیست این محصولات از کدام نقطه کشور باشد، بلکه صادرات محصولات کشاورزی دغدغه ما است.

دنیای زعفران : امیدواریم نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی پس از تعیین تکلیف این موضوع حیاتی ، چنانچه وقتی باقی ماند به مسایل و چالش های بی اهمیت از قبیل بهبود فضای کسب و کار ،تسهیل سرمایه گذاری، بی ثباتی اقتصاد کلان ، بیکاری گسترده ، معضلات بانکداری و ده ها مشکل دیگر نیز بپردازند؛ هرچند بسیار بعید به نظر می رسد اما امیدواریم !! برای چندین دهه در این سرزمین سخن درمانی و توسل به اقدامات پوپولیستی مهمترین ابزار نمایندگان مجلس و سایر مدیران به شمار می رفته است ؛ اکنون اما آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت ! منتظر اقدامات عملی دوستان در حوزه ی صنعت زعفران هستیم و خواهیم ماند…

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

داده ها

یادداشت ها

بخش آموزشی دنیای زعفران

ارتباط با ما

قیمت روز زعفران زعفران در بورس

بنر قیمت روز زعفران – بازار نقدی

با ما در شبکه های اجتماعی همراه باشید