• صفحه خانگی
  • >
  • گزارش
  • >
  • انتقاد شدید زنگنه در توییتر از برخی از اعضای شورای ملی زعفران/ دنیای زعفران : فضای نقد را مسدود نکنیم…!

انتقاد شدید زنگنه در توییتر از برخی از اعضای شورای ملی زعفران/ دنیای زعفران : فضای نقد را مسدود نکنیم…!

  • توسط دنیای زعفران
  • مهر 13, 1399
  • گزارش

دنیای زعفران- به گزارش دنیای زعفران ، محسن زنگنه در حساب کاربری خویش در توییتر با انتشار صورتجلسه ی نشست زعفران 20 میلیونی و نیز انتشار تصویری از اظهارات رییس اتحادیه صادرکنندگان  ، که روز گذشته در دنیای زعفران منتشر شد ، به شورای ملی زعفران تاخت.وی همزمان به صورت ضمنی به نثد اظهارات اخیر رییس جمهوری نیز پرداخته است.

محسن زنگنه در صفحه توئیتر خود نوشت: مشکل کشور ما در واشنگتن دی سی نیست! مشکل ما کسانی اند که نان از جیب مردم می‌خورند، در جلسات داد از حقوق صادر کننده و کشاورز می‌زنند، اما منافع شخصی شأن را دنبال می‌کنند حتی به قیمت به خاک نشستن هزاران خانواده کشاورز! شورای ملی زعفران به وظیفه‌اش عمل کند.

 

دنیای زعفران : فارغ از آنکه با موضع جناب زنگنه همراه باشیم یا جناب میری ، بستن دهان منتقدان را نمی پسندیم. اینکه نماینده محترم مجلس با فشار رسانه ای سعی در خاموش کردن زبان منتقدان دارد ، نه با معیارهای اخلاقی همسو است و نه با موازین  حکمرانی مطلوب. تلاش های جناب زنگنه را ارج می نهیم اما شایسته تر آنست که فضای نقد و نظر جاری باشد ؛ چراکه نقد به مثابه چراغی روشن کاستی ها و کژی های سیاست گذاران را آشکار ساخته و و از طریق اصلاح راهبردها و سیاست ها ، دستیابی به اهداف موردنظر را تسهیل خواهد ساخت. اگر جناب میری و یا هر شخص دیگری با اقدامات ایشان مخالف است ، شایسته آنست که جناب زنگنه به بیان طرح توجیهی و سپس ، امکان سنجی اجرای برنامه ی مدنظر خویش مبادرت ورزد و نه آنکه فضای نقد را مسدود نماید.انتشار طرح توجیهی نه تنها منجر به اصلاح خطاهای احتمالی سیاستی خواهد شد ؛ بلکه با جلب حمایت نخبگان و عموم مردم ( البته اگر طرح قابل دفاع باشد ) نیل به اهداف را تسریع خواهد کرد.

 

اظهارات جناب میری را در لینک ذیل بخوانید : 

رییس اتحادیه صادرکنندگان در نشست زعفران 20 میلیونی چه گفت؟

قبلی «
بعدی »

داده ها

یادداشت ها

بخش آموزشی دنیای زعفران

ارتباط با ما

قیمت روز زعفران زعفران در بورس

بنر قیمت روز زعفران – بازار نقدی

با ما در شبکه های اجتماعی همراه باشید