• صفحه خانگی
  • >
  • گزارش
  • >
  • حضور یک کسب و کار زعفرانی در برنامه میدون؛؛؛ عبدالباسط منصورپور از دستگاه های زعفرانی خود می گوید

حضور یک کسب و کار زعفرانی در برنامه میدون؛؛؛ عبدالباسط منصورپور از دستگاه های زعفرانی خود می گوید

حضور یک کسب و کار زعفرانی در برنامه میدون؛ وقتی دلارها به آتش کشیده می شود

عبدالباسط منصورپور از دستگاه های زعفرانی خود می گوید

شب گذشته یک کسب و کار زعفرانی با حضور در برنامه میدون از مشکلات این صنعت و ماشین آلات ساخته شده برای رفع برخی معضلان این صنعت گفت. وی در بخشی از برنامه وضعیت فعلی صنعت زعفران را با عبارت “درحال سوختن” توصیف کرد و با به آتش کشیدن چندین برگ دلار، شرایط فعلی زعفران را به معنی آتش زدن دلار دانست.

منصورپور که در شهرستان تربت جام به ساخت ماشین آلاتی در حوزه زعفران مشغول است، در ابتدای ارائه خود در این برنامه که آخر هفته ها از شبکه 3 پخش می شود، از مشکلات صنعت زعفران و ثبات قیمت این محصول با وجود 3 برابر شدن قیمت همه کالاهای دیگر طی چند سال اخیر گفت.

وی سپس از ماشین آلاتی جمع کن، خشک کن و پاک کن زعفران تولیدی خودش گفت و تلاش کرد در برابر داوران از خود و محصولاتش دفاع کند. البته دستگاه جداسز وی در برنامه به درستی کار نکرد و وی تنظیم نبودن دستگاه و تولید عجله ای آن را علت این موضوع دانست. در ادامه داوران سوالات و انتقادات دیگری هم از وی مطرح کردند و وی تلاش کرد موارد مختلف را پاسخ دهد.

ارائه منصورپور در برنامه میدون را میتوانید در لینک زیر ببینید:

https://www.telewebion.com/episode/2440015

به گزارش دنسای زعفران، گفتنی است گزارش های مختلفی از عملکرد دستگاه جداساز منصورپور در فصل جاری منتشر شد که عمدتا حکایت از موفقیت دستگاه جداساز و مشکلات متعدد دستگاه برش وی داشت. به نظر میرسد وی نتوانسته یک دستگاه جداساز مطمئن خود را برای برنامه آماده کند و یک نمونه ساده را به تهران برده است.

در هر حال حضور یک ماشین ساز جوان که تمرکز خود را بر صنعت زعفران گذاشته در یک برنامه معتبر و سخن گفتن از مشکلات این صنعت اتفاقی مثبت است. امید هست که جوانان مختلفی که در حوزه های مختلف مکانیزاسیون در صنعت زعفران مشغول به کار هستند، به زودی بهموفقیت های بزرگ دست یابند و معضلات صنعت را هم حل کنند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

داده ها

یادداشت ها

بخش آموزشی دنیای زعفران

ارتباط با ما

قیمت روز زعفران زعفران در بورس

بنر قیمت روز زعفران – بازار نقدی

با ما در شبکه های اجتماعی همراه باشید