نوسان قیمت ها بعد از تخلیه حباب قیمت زعفران بورسی

  • توسط دنیای زعفران
  • شهریور 19, 1401
  • گزارش
تخلیه حباب قیمت زعفران بورسی

نوسان قیمت ها بعد از تخلیه حباب قیمت زعفران بورسی

زعفران بورسی که از مرداد تا نیمه شهریور، حدود 8 میلیون تومان افت قیمت (تحلیه حباب) را تجربه کرده است، اکنون نوسانی است. حباب قیمت زعفران بورسی هفته قبل و با رسیدن قیمت به محدوده 36 میلیون تومان، تقریبا تخلیه شده است.

به گزارش دنیای زعفران، بعد از رسیدن قیمت به محدوده 36 میلیون تومان و تخلیه نسبی حباب، بازار نوسانی شده است و از نیمه شهریور شاهد افت و خیزهای محدود هستیم. بعد از رشد روز چهارشنبه، امروز 19 شهریور قیمت ها افت کرد و عمدتا (اکثر انبارها) به کانال 36 بازگشت.

به نظر میرسد با تخلیه حباب قیمت بورسی  ، محدوده 36 میلیون تومان فعلا یک حمایت خوب برای بازار باشد. اما در کوتاه مدت. با وارد شدن به مهرماه و رسیدن اخبار جدید و تحولات فصل، ممکن است نوساناتی را شاهد باشیم.

تخلیه حباب قیمت زعفران بورسی

چرا که نزدیک فصل زعفران هستیم و این ثبات قیمتی ممکن این پایدار نباشد بلکه بسته به عوامل مختلف دچار نوسان خواهد شد. برخی عوامل مثل پیش بینی تولید، آخرین وضعیت صادرات و … را بررسی کرده ایم؛

مثلا وضعیت صادرات را اینجا تا انتهای مرداد تشریح کرده ایم؛

عملکرد صادرات زعفران در 5ماهه 1401 و چشم انداز بازار

همچنین پیش بینی تولید زعفران هم بسیار مهم است. این مطلب را بخوانید

تخمین و پیش بینی تولید زعفران در سال 1401

تعیین قیمت خرید توافقی، فاصله قیمت زعفران نو و کهنه و … نیز بر رئند قیمت نمادهای فعلی موثر است که بعدا به ان خواهیم پرداخت. تحلیه حباب قیمت زعفران بورسی، فعلا بازارها را همگرا کرده است اما با نزدیک شدن به فصل باید منظتر ایجاد شکاف قیمت بین زعفران نو و کهنه باشیم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

یادداشت ها

بخش آموزشی دنیای زعفران

ارتباط با ما

قیمت روز زعفران زعفران در بورس

بنر قیمت روز زعفران – بازار نقدی

گزارش روزانه بازار زیره و زعفران و پسته در بورس

با ما در شبکه های اجتماعی همراه باشید

دریافت کد بورسی

درباره ما

مزیت های خرید اشتراک +راهنما