خرید حمایتی زعفران در خراسان جنوبی از هفته آینده

  • توسط دنیای زعفران
  • آبان 22, 1401
  • اخبار
خرید حمایتی زعفران خراسان جنوبی

مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان جنوبی از خرید حمایتی زعفران از هفته آینده خبر داد.

به گزارش دنیای زعفران سیدحسن رضوی، امروز یکشنبه ۲۲ آبان از آغاز خرید حمایتی از هفته آینده خبر داد و اظهار کرد: با توجه به آغاز فصل خرید زعفران در خراسان جنوبی، از هفته آینده زعفران به صورت حمایتی از کشاورزان استان خریداری می‌شود.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه امسال برای خرید زعفران چهار مرکز در سطح استان فعال خواهد بود، افزود: مراکز در شهرستان‌های بیرجند، قاین، سرایان و فردوس آماده خرید محصول زعفران از بهره‌برداران خواهد بود.

مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان جنوبی با بیان اینکه قیمت خرید امسال ۱۰۰ درصد افزایش دارد، اظهار کرد: قیمت زعفران نگین ۴۱ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان، زعفران شبه نگین ۳۳ میلیون تومان، پوشال مرغوب ۳۲ میلیون تومان، و پوشال معمولی ۳۱ میلیون تومان است.

رضوی با بیان اینکه در خرید حمایتی قیمت زعفران دسته پیچ هم ۲۵ میلیون تومان تعیین شده است افزود: ۳۰ درصد رقم قیمت خریداری شده زعفران از کشاورز به صورت نقدی پرداخت می‌شود.

وی اظهار کرد: زعفرانی که از بهره‌بردار در قالب خرید حمایتی زعفران خریداری می‌شود به مدت سه ماه در مراکز ما به صورت امانت نگهداری می‌شود که در این مدت اگر در بازار آزاد قیمت زعفران بیشتر باشد کشاورز می‌تواند محصول خود را تحویل بگیرد تا بتواند در بازار آزاد به فروش برساند.

بیشتر بخوانید :

دلایل کاهش تولید زعفران در خراسان شمالی

قبلی «
بعدی »

داده ها

یادداشت ها

بخش آموزشی دنیای زعفران

ارتباط با ما

قیمت روز زعفران زعفران در بورس

بنر قیمت روز زعفران – بازار نقدی

با ما در شبکه های اجتماعی همراه باشید