مشخصات ظاهری زعفران نگین تحویلی به انبارهای بورسی تعیین شد

  • توسط دنیای زعفران
  • آبان 22, 1401
  • اخبار
زعفران نگین تحویلی به بورس کالا

با حضور مدیران بورس کالای ایران در شهرستان تربت حیدریه، مشخصات ظاهری (نمونه شاهد) زعفران نگین تحویلی به انبارهای بورسی تعیین شد.

جلسه

به گزارش دنیای زعفران ، نمایندگان بورس کالای ایران و نمایندگان انبارهای زعفران پذیرش شده در یک هم اندیشی مبادرت به تعیین مشخصات ظاهری زعفران نگین تحویلی به انبارهای بورسی صبح روز پنج‌شنبه ۱۹ آبان در شهرستان تربت حیدریه کردند.

مدیران بورس کالا و نمایندگان انبارهای زعفران با توجه به تجربه موفق سال گذشته در تعیین نمونه شاهد زعفران نگین قابل تحویل و دریافت از انبارهای زعفران پذیرش شده که رضایت مشتریان را به همراه افزایش استاندارد کیفی تولید در پی داشت، در سال جاری نیز به منظور تبادل نظر در خصوص الزامات انبارداری و همچنین بررسی وضعیت ظاهری زعفران تولید سال جاری و تعیین نمونه شاهد زعفران نگین قابل تحویل و دریافت از انبارهای پذیرش شده جلسه‌ای را برگزار کردند.

بررسی نمونه های مختلف توسط مدیران

در این جلسه دو طرف ضمن ارائه توضیح‌های لازم در خصوص فرایندها و الزام‌های مربوط به انبارداری و پاسخ به ابهام‌های مطرح شده، در خصوص مشخصات ظاهری زعفران نیز تبادل نظر کردند و از بین چند نمونه موجود، یک نمونه به عنوان نمونه شاهد زعفران نگین تولید سال جاری به منظور تحویل و دریافت از انبارهای پذیرش شده بورس کالای ایران مورد توافق قرار گرفت. در پایان نیز به هر یک از انبارها مقدار ۵۰ گرم از این نمونه در شیشه‌های تهیه شده از قبل با آرم بورس کالا تحویل داده شد.

مدیران بورس کالای ایران همچنین از بانک ژن پیاز زعفران که توسط شرکت طلای سرخ گلشید ایرانیان طراحی و اجرا شده بود، بازدید کردند.

لزوم اطمینان خاطر خریداران زعفران بورسی

نکته حائز اهمیت در خصوص این نمونه آن است که این نمونه براساس شرایط تولید سال جاری و با کیفیت بالا انتخاب شده است که ضمن ارتقای سطح کیفی تولید، مصرف‌کنندگان و صادرکنندگان نیز با اطمینان خاطر نسبت به خرید و معامله در بورس کالا اقدام کنند.

پس از تایید اولیه ظاهری زعفران توسط کارشناس ارزیاب انبار، نمونه به آزمایشگاه ارسال می‌شود و در صورتی که حداقل ویژگی با معیار پذیرش تعیین شده به شرح جدول زیر را داشته باشد قبض انبار به نام مشتری صادر می‌شود و قابلیت معامله خواهد داشت.

مشخصات ظاهری زعفران نگین تحویلی به انبارهای بورسی تعیین شد

قبلی «
بعدی »

1 دیدگاه

  1. پینگ بک: پنجمین جشواره زعفران به میزبانی بهاباد در راه است | دنیای زعفران

دیدگاهتان را بنویسید

داده ها

یادداشت ها

بخش آموزشی دنیای زعفران

ارتباط با ما

قیمت روز زعفران زعفران در بورس

بنر قیمت روز زعفران – بازار نقدی

با ما در شبکه های اجتماعی همراه باشید