خرید حمایتی ۲۱ تن زعفران در خراسان رضوی تا 8 آذرماه

  • توسط دنیای زعفران
  • آذر 10, 1401
  • اخبار
خرید توافقی - انبار بورسی زعفران

مدیر تعاون روستایی استان خبر داد : خرید حمایتی ۲۱ تن زعفران در خراسان رضوی

به گزارش دنیای زعفران ، مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی گفت: از ابتدای شروع طرح خرید حمایتی زعفران در خراسان رضوی از آبان ماه تاکنون نزدیک به ۲۱ تن زعفران از کشاورزان استان خریداری شده است.

آرش آوان در خصوص خرید حمایتی زعفران در خراسان رضوی اظهار کرد: از ابتدای شروع طرح خرید حمایتی زعفران از آبان ماه تاکنون نزدیک به ۲۱ تن زعفران از کشاورزان استان خریداری شده است. در این مدت شهرستان‌های تربت جام، تایباد، زاوه و تربت حیدریه بیشترین خرید حمایتی زعفران را داشته‌اند.

وی افزود: زعفران نگین هر کیلو ۴۱ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان،  شبه نگین هر کیلو ۳۳ میلیون تومان، پوشال مرغوب هر کیلو ۳۲ میلیون تومان و پوشال معمولی هر کیلو ۳۱ میلیون تومان و زعفران دسته پیچ معمولی ۲۵ میلیون تومان خریداری می‌شود.

مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی تصریح کرد: ۱۱ مرکز در شهرستان‌های استان از جمله نیشابور، سبزوار، تایباد، تربت جام، تربت حیدریه، مشهد ، رشتخوار، زاوه و… زعفران را از کشاورزان خریداری می‌کنند.

وی در خصوص خرید زعفران و پرداخت بهای آن به کشاورزان گفت: پس از آنکه نوع زعفران را آزمایشگاه تعیین کرد ۳۰ درصد بهای محصول به کشاورز داده شده و ۷۰ درصد دیگر هم در بازه زمانی ۳ ماهه پرداخت می‌شود. در صورت تامین اعتبار مطالبات مرحله به مرحله پرداخت می‌شود.

دستور وزیرکشاورزی به تعاونی روستایی به صحن علنی مجلس کشیده شد/ ادامه اعتراضات به مصوبه زعفرانی وزیرکشاورزی

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

داده ها

یادداشت ها

بخش آموزشی دنیای زعفران

ارتباط با ما

قیمت روز زعفران زعفران در بورس

بنر قیمت روز زعفران – بازار نقدی

با ما در شبکه های اجتماعی همراه باشید