بازاریابی خارجی و صادرات زعفران

یکی از جذاب ترین و البته سخت ترین کسب و کارهای حوزه زعفران صادرات است. اما برای صادرات در ساده ترین حالت (به صورت فله) نیاز به یافتن مشتری هایی در آن سوی آب دارید. در گام بعد باید امور مربوط به قراردادها، پرداخت بانکی و ال سی، تشریفات گمرکی، کارت بازرگانی و … را انجام دهید. البته بسیاری از این امور را می توانید به شرکت های مشاوره ای و تسهیل کننده صادرات واگذار کنید. اما بازاریابی بسیار مهمتر است. در ادامه، فهرستی از مجموعه مطالب آموزشی با تاکید بر بازاریابی ارائه می شود که اکثر آنها رایگان است. همچنین امارها وتحلیل ها و گزارش هایی مفید در این خصوص ارائه می شود که با لمس لینک مربوطه می توانید مطلب را باز کرده و مطالعه کنید.

درباره روش های بازاریابی خارجی

درباره تجارت چمدانی زعفران بخوانید

آمار و کشورهای هدف صادراتی

در برگه زیر که مخصوص دنیای زعفران است، آخرین اطلاعات صادراتی زعفران که توسط گمرک ارائه شده، تحلیل و در قالب نمودارهای گویا ارائه شده است.

مشکل صادرات، بسته بندی نیست

اگر مثل برخی فکر میکنید که با طراحی بسته بندی های شیک و خاص می توانید کار صادرات خود را سرعت ببخشید و یک تحول ایجاد کنید، این مطلب ما را بخوانید. مسئله زعفران، بسته بندی نیست، بلکه مسئله بازاریابی است؛ وقتی شما مشتری یافتید، موظفید بر اساس نیاز او بسته بندی را انجام دهید؛ یک شرکت نوشیدنی یا بستنی که در مقیاس بالا زعفران می خواهد، نیازی به بسته بندی کوچک ندارد

مسیرهای 9 گانه پیشنهادی اتاق بازرگانی برای بازاریابی بین المللی

دفتر مشاوره بازاریابی صادراتی اتاق بازرگانی تهران، یک مطلب آموزشی 10 صفحه ای در خصوص روش های بازاریابی بین المللی ارائه کرده است که می توانید آن را در از اینجا دریافت کنید. این مطلب سال 1394 آماده شده است اما می تواند برای شما مفید باشد.

یادداشت ها

بخش آموزشی دنیای زعفران

ارتباط با ما

قیمت روز زعفران زعفران در بورس

بنر قیمت روز زعفران – بازار نقدی

گزارش روزانه بازار زیره و زعفران و پسته در بورس

با ما در شبکه های اجتماعی همراه باشید

دریافت کد بورسی

درباره ما

مزیت های خرید اشتراک +راهنما