تایید دستگاه گلپاک کن زعفران توسط مرکز مکانیزاسیون کرج/ امکان خرید دستگاه با تسهیلات 6 ساله

تایید دستگاه گلپاک کن زعفران

تایید دستگاه گلپاک کن زعفران توسط مرکز مکانیزاسیون جهاد کشاورزی

برای اولین بار در کشور رخ داد؛ ورود دستگاه گلپاک کن زعفران به فهرست موردتایید مرکز مکانیزاسیون جهاد کشاورزی

مرکز مکانیزاسیون جهاد کشاورزی از تایید دستگاه گلپاک کن زعفران تولید شرکت سامانه های هوشمند کشاورزی والی خبر داده و آن را وارد فهرست ماشین آلات موردتایید خود کرد. به گزارش دنیای زعفران شرکت والی در اطلاعیه ای که در سایت خود اعلام کرده، ضمن انتشار این خبر تصریح کرده است که متقاضیان خرید دستگاه می توانند از تسهیلات 15 درصدی با بازپرداخت 6 ساله برای خرید دستگاه استفاده کنند. البته همزمان برخی از تکمیل ظرفیت فروش شرکت برای تحویل 1400 خبر میدهند! ما در دنیای زعفران امیدواریم دستگاه و تسهیلات برای همه متقاضیان در دسترس قرار گیرد و شاهد صف خرید و قرعه کشی و … برای تحویل دستگاه و ارائه تسهیلات نباشیم!

در ادامه متن اطلاعیه شرکت والی در خصوص تایید دستگاه گلپاک کن زعفران تولید این شرکت آمده است:

گفتنی است این مرکز طی فصل زعفران آزمون های مفصلی را روی دستگاه تعریف کرده و طی دو روز متوالی انجام و بعد از داده برداری مفصل، بررسی های لازم را روی دستگاه انجام داد. این آزمون ها در روزهای 21 و 22 آبان ماه امسال با حضور 5 کارشناس این مرکز از کرج و حضور کارشناسانی از مرکز مکانیزاسیون خراسان رضوی انجام شد.

بعد از تجمیع نتایج و مطالعه گزارش کارشناسان و محاسبه شاخص های عملکردی محصول گلپاک کن زعفران نسخه سپران 252 در کنار ارسال مدارک و مستندات از سوی شرکت والی، نهایتا این مرکز در آخرین روز پاییز امسال دستگاه گلپاک کن زعفران تولید شرکت والی را موردتایید قرار داده و در فهرست ماشین آلات موردتایید در سایت خود قرار داد.

متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت این مرکز به ادرس زیر در بخش فهرست ماشین های بهره مندی از اعتبارات فهرست مربوطه را ملاحظه کنند. دستگاه جداکننده کلاله در ردیف 39 فهرست مربوطه قرار گرفته است و کد اعلامیه ان 9473 است

به این ترتیب متقاضیان می توانند در صورت تمایل به خرید محصول از تسهیلات مربوط به این فهرست هم استفاده کنند. شرایط تسهیلات 6 ساله و با نرخ سود 15 درصد است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

داده ها

یادداشت ها

بخش آموزشی دنیای زعفران

ارتباط با ما

قیمت روز زعفران زعفران در بورس

بنر قیمت روز زعفران – بازار نقدی

با ما در شبکه های اجتماعی همراه باشید