با سرمایه گذاری 3 میلیارد تومانی؛ مجوز نخستین زنجیره یکپارچه زعفران در سمنان صادر شد

با سرمایه گذاری 3 میلیارد تومانی انجام شد:

مجوز نخستین زنجیره یکپارچه زعفران در سمنان صادر شد

مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از صدور مجوز تأسیس نخستین زنجیره یکپارچه زعفران در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، رحمت‌الله کاشی پیش از این هفته (دوشنبه 3 تیر) در گفت‌وگو با خبرنگاران از صدور مجوز تأسیس نخستین زنجیره یکپارچه زعفران در استان سمنان خبر داد و اظهار کرد: با صدور این مجوز و راه‌اندازی زنجیره یکپارچه زعفران، از مراحل کاشت، داشت، برداشت تا فرآوری، بسته‌بندی، خرید وفروش از طریق زنجیره صورت می‌گیرد. وی با بیان اینکه در این زنجیره تولید فرآوری نیز انجام می‌شود، گفت: در فرآیند فرآوری بسته‌بندی سرگل و گل زعفران و انواع فرآورده‌های زعفران انجام خواهد شد.

مدیر صنایع سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه محل استقرار این زنجیره تولید در شهرستان شاهرود است، اضافه کرد: واحد فرآوری و بسته‌بندی این زنجیره تولید در شهرک صنعتی شاهرود مستقر و عملیات کاشت، داشت و برداشت و ارائه خدمات مکانیزاسیون مرتبط با طرح این زنجیره در منطقه پشت بسطام واقع است. کاشی با اشاره به میزان سرمایه‌گذاری موردنیاز برای راه‌اندازی این زنجیره تولید، بیان کرد: سرمایه‌گذاری ثابت این زنجیره تولید 30 میلیارد ریال است. وی با بیان اینکه ماشین‌آلات بخش فرآوری زعفران از تولیدات داخلی است، خاطرنشان کرد: ارزش ماشین‌آلات این زنجیره تولید به 10 میلیارد ریال می‌رسد.

قبلی «
بعدی »

داده ها

یادداشت ها

بخش آموزشی دنیای زعفران

ارتباط با ما

قیمت روز زعفران زعفران در بورس

بنر قیمت روز زعفران – بازار نقدی

با ما در شبکه های اجتماعی همراه باشید