• صفحه خانگی
  • >
  • اخبار
  • >
  • شروع خرید تضمینی/ قیمت ها بالاتر از انتظار/ صف خرید سنگین در بورس/ شروع رشد قیمت ها در بازار

شروع خرید تضمینی/ قیمت ها بالاتر از انتظار/ صف خرید سنگین در بورس/ شروع رشد قیمت ها در بازار

  • توسط دنیای زعفران
  • آبان 9, 1398
  • اخبار
آتی بازان زعفران

خرید تضمینی زعفران از برخی شهرستان ها آغاز شد

قیمت خرید تضمینی نگین بسیار بالاتر از انتظار

صف خرید سنگین در بورس در پی انتشارعمومی خبر

در حالیکه شایعاتی مبنی بر شروع خرید حمایتی زعفران و اعلام قیمت خرید تضمینی زعفران مطرح و نرخ هایی هم اعلام شده شود، سرانجام ظهر امروز، یک خبرگزاری به نقل از رئیس جهاد کشاورزی خراسان رضوی از شروع خرید حمایتی در برخی از شهرستان ها خبر داد. قیمت انواع زعفران برای خرید حمایتی هم اعلام شد که طبق آن نرخ هایی قابل توجه و بیش از انتظار برای نگین ذکر شده است؛ به نحوی که پوشال در محدوده 8.2 و نگین حدود 30 درصد بالاتر و در 10.5 میلیون تومان خریداری خواهد شد.

پیشتر برخی قیمت خرید تضمینی زعفران نگین را در محدوده 10 میلیون تومان اعلام کرده بودند (اینجا بیشتر بخوانید)

در پی انتشار خبر موثق به نقل از رئیس جهاد کشاورزی خراسان رضوی، همه نمادهای بورسی زعفران ( اعم از نو و کهنه) صف خرید شدند و در بازار هم شاهد شروع رشد قیمت ها هستیم.

قیمت خرید تضمینی زعفران

مشروح خبر:

به گزارش تسنیم اورانی رئیس جهاد کشاورزی خراسان رضوی، دیروز گفته است: با پیگیری‌های مشترک حمید بنایی؛ نماینده مردم گناباد در مجلس و همکاری‌های متقابل نماینده مردم تربت حیدریه و همراهی دیگر نمایندگان استان، خرید تضمینی زعفران از 9 آبان ماه در گناباد و بجستان و 13 شهر این استان خرید تضمینی آغاز شد.

مدیرکل سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان رضوی اعلام کرد: خرید حمایتی زعفران که با هدف حمایت از زعفران‌کاران و کاهش غیرمتعارف قیمت و خسارت آنان مورد مطالبه نمایندگان استان در مجلس قرار گرفته بود که از فردا این خرید حمایتی در قطب‌های تولید راه‌اندازی خواهد شد.

قیمت خرید تضمینی زعفران

اورانی اضافه کرد: قیمت خرید حمایتی زعفران در چهار رتبه براساس شرایط و استاندارد بورس، پوشال معمولی هرکیلو گرم : 82 میلیون ریال، پوشال مرغوب: هرکیلوگرم : 90 میلیون ریال، شبه نگین: هر کیلوگرم 95 میلیون ریال، نگین: هر کیلوگرم 105 میلیون ریال خریداری خواهد شد.

قبلی «
بعدی »

داده ها

یادداشت ها

بخش آموزشی دنیای زعفران

ارتباط با ما

قیمت روز زعفران زعفران در بورس

بنر قیمت روز زعفران – بازار نقدی

با ما در شبکه های اجتماعی همراه باشید