• صفحه خانگی
  • >
  • اخبار
  • >
  • فقط 50 درصد طلب زعفران‌کاران خراسان رضوی پرداخت شده است/ابراز امیدواری برای پرداخت باقیمانده مطالبات در آینده نزدیک

فقط 50 درصد طلب زعفران‌کاران خراسان رضوی پرداخت شده است/ابراز امیدواری برای پرداخت باقیمانده مطالبات در آینده نزدیک

  • توسط دنیای زعفران
  • دی 16, 1398
  • اخبار
گلبرگ زعفران

فقط 50 درصد طلب زعفران‌کاران خراسان رضوی پرداخت شده است

ابراز امیدواری برای پرداخت باقیمانده مطالبات در آینده نزدیک

مدیرکل سازمان تعاون روستایی استان خراسان رضوی گفت: تاکنون فقط توانسته‌ایم 50 درصد طلب زعفران کاران را پرداخت کنیم. وی اظهارداشت: امید است با تامین اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومانی در آینده نزدیک تمامی طلب کشاورزان پرداخت شود.

ایرج ناصری مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بردسکن اظهار کرد: با وجود تلاشی که داشتیم، فقط توانسته‌ایم 50 درصد طلب زعفران‌کاران را پرداخت کنیم که امید است بتوانیم به‌ زودی مابقی طلب آنان را پرداخت کنیم.

رئیس سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی گفت: خرید حمایتی زعفران در این استان با استقبال کشاورزان روبرو شده و موجب تعادل قیمت این محصول در بازار شده است. ناصری مقدم افزود: خرید حمایتی زعفران که از ۱۰ آبان ماه در این استان آغاز شده بود، طبق ابلاغیه سازمان مرکزی تا پایان آذرماه ادامه داشت.

به گزارش قدس، ناصری عنوان کرد:  درمجموع  ۷۰ تن محصول زعفران کشاورزان در سطح استان خریداری شد که تاکنون  ۵۰ درصد چک لیست های اول و دوم  به میزان ۵۰ درصد  با مبلغ ۷۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به کشاورزان پرداخت شده است.

 وی اظهارداشت: امید است با تامین اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومانی در آینده نزدیک تمامی طلب کشاورزان پرداخت شود.

مطابق اظهارات رییس سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی تاکنون ۷۷۵ میلیارد ریال بابت خرید حمایتی زعفران به کشاورزان پرداخت شده است .البته ایشان مشخص نکرده اند که مبالغ باقیمانده در چه زمانی پرداخت خواهد شد.

این اظهارات  در حالی است که بی انضباطی در پرداختها موجب اعتراض کشاورزان شده است. در حالیکه تاکنون بیش از ۷۷ میلیارد تومان پرداخت شده است اما تعداد قابل توجهی از کشاورزان شریف هیچگونه دریافتی نداشته اند ! آیا براستی مدیریت این موضوع امر پیچیده ای است !؟ دنیای زعفران  بی صبرانه منتظر اصلاح این رویه نادرست و پاسخ مسئولان مربوطه خواهد بود .

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

داده ها

یادداشت ها

بخش آموزشی دنیای زعفران

ارتباط با ما

قیمت روز زعفران زعفران در بورس

بنر قیمت روز زعفران – بازار نقدی

با ما در شبکه های اجتماعی همراه باشید