جهش قیمت زعفران در بورس ، یک میلیون تومان در 10 دقیقه

  • توسط دنیای زعفران
  • مرداد 29, 1399
  • تحلیل
جهش قیمت زعفران در بورس

جهش یک میلیونی قیمت زعفران در بورس طی 10 دقیقه! / زعفران بورسی روی دور تلاطم؛ این بار رو به بالا

امروز قیمت زعفران در بورس به شکلی ناگهانی جهش کرد به نحوی که صف های فروش تیدبل به صف خرید شد. جهش قیمت زعفران در بورس در حالی است که طی چند روز اخیر و ابتدای معاملات امروز، همه فروشنده بودند!
✅ بارها گفته ایم که بهترین توصیف برای روند قیمت زعفران بورسی در روزهای جاری، تلاطم است. همین چند روز پیش بود که قیمت ها در یک روز بیش از یک میلیون تومان نوسان کرد و بازار هم نزولی شد
✅ بعد از چند روز نزول شدید، امروز هم در بورس (درباره زعفران نگین) همه فروشنده بودند تا اینکه در ساعات بعداز ظهر طی چند دقیقه ورق برگشت و همه خریدار شدند! قیمت نگین شهریور در آتی از حدود 9.5 م.ت به 10.5 م.ت جهش کرد و صف های خرید جایگزین صف های فروش شد!

جهش قیمت زعفران در بورس

دیروز گفتیم که با بازگشت قیمت به زیر 10 م.ت انتظار برای تلاطمات جدید وجود دارد. دیروز قیمت نگین در مروز 10 م.ت بود و امروز بعد از سقوط به زیر 10 تقاضا تقویت شد و بازار در چند دقیقه معکوس شد.
✅ درباره پوشال اما، روند صعودی که چند روز پیش آغاز شده، همچنان محسوس است و امروز هم حجم معاملات بالا بود و قیمت در سه انبار و دو نماد آتی صعودی بود.

دیروز در گزارش نبض بازار گفتیم که بازار متلاطم است و با بازگشت قیمت نگین به زیر 10 میلیون تومان انتظار تداوم تلاطمات هست. درباره علت احتمالی روند زعفران پوشال هم اینجا توضیح دادیم:

علت رشد قیمت زعفران پوشال در بورس در تابستان 98 چه بود؟ تکرار در 99؟

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

داده ها

یادداشت ها

بخش آموزشی دنیای زعفران

ارتباط با ما

قیمت روز زعفران زعفران در بورس

بنر قیمت روز زعفران – بازار نقدی

با ما در شبکه های اجتماعی همراه باشید