چه خبر از دستگاه های جمع کن و پاک کن زعفران ؟

دستگاه های جمع کن و پاک کن زعفران

1399؛ سال تحول تکنولوژیک در صنعت زعفران

چه خبر از دستگاه های جمع کن و پاک کن زعفران ؟

این روزها نیاز به ماشین آلات در صنعت زعفران ( دستگاه های جمع کن و پاک کن زعفران ) اظهر و من الشمس است. طاقت زعفران تمام شده و گویا بدون تکنولوژی حیات صنعت در معرض خطر است. آن هم در روزهایی که در همه محصولات کشاورزی تکنولوژی برای روزهای اوج برداشت و اضطرار به کمک نیروی کار امده است. در این شرایط بسیاری از همراهان سایت و کانال دنیای زعفران در خصوص آخرین وضعیت و کارایی دستگاه های جمع کن و پاک کن زعفران و اطلاعات تماس و شرایط خرید پرسیده اند. در ادامه تلاش میکنیم طبق اطلاعات حاصله، دستگاه ها و ماشین های مختلف را معرفی کنیم و آخرین وضعیت آنها را توضیح دهیم.

دستگاه های جمع کن و پاک کن زعفران . 1- جمع کن ها

در خصوص دستگاه های جمع کن زعفران، چندین نفر در حال تلاش هستند که دستگاه ساخته شده در همدان و آقای برزگر به مرحله تست رسیده است اما هنوز کارایی آن ثابت نشده است.

در خصوص دستگاه شرکت کیان فناور (آقای اسعدیان) هم اخبار متعددی مبنی بر فروش چندین دستگاه منتشر شده است اما هنوز اخباری از کارایی آن به گوش نرسیده است.

تلاش های دیگری هم در مرکز تحقیقات و … در حال انجام است اما به طور کلی دستگاه های جمع کن در زمین های صاف و غلتک زده شده قابلیت استفاده دارند.

دستگاه های جمع کن و پاک کن زعفران / 2- پاک کن ها

در خصوص دستگاه پاک کن زعفران تلاش های بیشتری انجام شده و برخی دستگاه ها به مرحله تجاری رسیده اند.

البته آقایان جهانشیری و ابریشمی فر که مدتهاست روی این دستگاه ها کار میکنند امسال ظهور و بروزی ندارند. آقای ابریشمی فر که طبق اذعان برخی فعالان دستگاه نسبتا خوبی ساخته، اعلام کرده است که سال آینده (1400) وارد بازار خواهد شد. وی سال قبل هم 1399 را وعده داده بود!

برای معرفی کاملتر  این گزارش سال 1398 دنیای زعفران را هم بخوانید :

دستگاه فرآوری زعفران ؛ از مزیت تا نیاز حیاتی؛ گره کور صنعت زعفران در تهران باز می شود؟

دستگاه دیگر مربوط به آقای انصاری درگز است که ظاهرا تعدادی از آنها به فروش رسیده است اما هنوز خبری از نصب و کارایی آن به دست ما نرسیده است.

دستگاه شرکت سیب سبز (تربت جام) هم امسال در برخی مناطق نصب شده است. البته برخی فعالان اعلام کرده اند که شرکت بخش برش (قیچی زن) را تحویل نداده و گفته است که نتوانسته ان را بسازد و صرفا جداساز را نصب کرده است.

دستگاه شرکت والی (دانشگاه شریف) هم در منطقه زاوه نصب شده است و بیشتر از 2 هفته است که در حال کار است. این دستگاه عملکرد منابی داشته اما از نظر ظرفیت کاری به صورت تدریجی در حال ارتقا است. ایرادات این دستگاه ابعاد بزرگ و قیمت بالا بود که ظاهرا مشکل اول تا حدودی حل شده است. آدرس سایت شرکت  والی

همراهان عزیز در صورتی که از این دستگاه ها خریداری کرده یا اطلاعات موثقی در خصوص عملکرد آنها دارند می توانند در اختیار ادمین کانال قرار دهند یا در بخش نظرات سایت درج کنند تا اطلاع رسانی شود.

دستگاه های جمع کن و پاک کن زعفران

قبلی «
بعدی »

1 دیدگاه

  1. پینگ بک: گل پاک کن زعفران در مسیر تولید انبوه | دنیای زعفران

دیدگاهتان را بنویسید

داده ها

یادداشت ها

بخش آموزشی دنیای زعفران

ارتباط با ما

قیمت روز زعفران زعفران در بورس

بنر قیمت روز زعفران – بازار نقدی

با ما در شبکه های اجتماعی همراه باشید