حسینی: وضعیت تولید زعفران امسال خوب است

  • توسط دنیای زعفران
  • مهر 16, 1401
  • اخبار
حسینی -افزایش رشد بی رویه قیمت زعفران در بازار چند؟ وضعیت تولید زعفران امسال

بازگشت آقای حسینی؛ میزان تولید زعفران در سال جاری خوب است

حسینی عضو هیات رئیسه شورای ملی زعفران که مدتی است حضور رسانه ای کمرنگی دارد، در بازگشت خود اعلام کرده است وضعیت تولید زعفران امسال خوب است . موضوعی که طبیعتا به معنی دفاع از رشد تولید و تثبیت یا کاهش قیمتهاست.

وی همچنین گفت: وضعیت تولید بهتر خواهد بود. سال گذشته به خاطر خشکسالی با افت تولید مواجه بودیم و امیدواریم امسال این افت تولید برطرف شود/ هر سال سطح زیر کشت زعفران افزایش می یابد. مزارعی که سال گذشته جوان بودند امسال محصول بیشتری خواهند

علی حسینی در گفت وگو با ایسنا درباره وضعیت تولید زعفران امسال با بیان اینکه حدود ۱۵ روز دیگر زعفران نو موارد بازار می شود، گفت: تا اوایل آبان ماه محصول جدید زعفران به صورت انبوه وارد بازار خواهد شد.

وی ادامه داد: اینکه عرضه زعفران کهنه یعنی زعفرانی که یک سال ازتولید آن گذشته کند شود طبیعی است و به همان نسبت خریدار آن هم کم است.

عضو هیات رئیسه شورای ملی زعفران در پاسخ به اینکه آیا امسال تولید زعفران چگونه است، گفت: وضعیت تولید زعفران امسال بهتر خواهد بود. سال گذشته به خاطر خشکسالی با افت تولید مواجه بودیم و امیدواریم امسال این افت تولید برطرف شود.

وی در پایان گفت: هر سال سطح زیر کشت زعفران افزایش می یابد. مزارعی که سال گذشته جوان بودند امسال محصول بیشتری خواهند داشت و مزارعی که سال گذشته کهنه و قدیمی بودند جایگزین شدند و مزارع جدیدتری به وجود آمده است.

بیشتر بخوانید:

چه خبر از قیمت زعفران نو ؟ گل 850 سرگل 65 (نوبرانه)

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

داده ها

یادداشت ها

بخش آموزشی دنیای زعفران

ارتباط با ما

قیمت روز زعفران زعفران در بورس

بنر قیمت روز زعفران – بازار نقدی

با ما در شبکه های اجتماعی همراه باشید