• صفحه خانگی
  • >
  • اخبار
  • >
  • واکنش شورای ملی زعفران نسبت به اظهارات نایب رییس این شورا ؛ سخنان میری نظرات شخصی وی می باشد !

واکنش شورای ملی زعفران نسبت به اظهارات نایب رییس این شورا ؛ سخنان میری نظرات شخصی وی می باشد !

  • توسط دنیای زعفران
  • آبان 18, 1401
  • اخبار
میری: روند و وضعیت قیمت زعفران - صادرات زعفران در 10 ماهه 1400-موانع صادرات طلای سرخ

شورای ملی زعفران نسبت به قیمت خرید زعفران اعلامی از سوی نایب رییس این شورا توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش دنیای زعفران , در پی مصاحبه اخیر میری در باب قیمت زعفران و اعلام قیمت های فعلی بازار زعفران ، رییس شورای ملی زعفران اعلام کرد که قیمت زعفران اعلامی نظر شخصی میری بوده و این شورا نظر و تصمیمی در این مورد ندارد.

در این اطلاعیه آمده است: قیمت اعلام شده، نظر شخصی آقای میری – نایب رییس شورای ملی زعفران، بوده و به هیچ عنوان نظر شورا نبوده و این شورا هیچ گونه نظر و تصمیمی در قیمت زعفران نداشته و از مصوبه مورخ ۱۲ مهر ۱۴۰۱ شورای قیمت‌گذاری و اتخاذ سیاستهای حمایتی محصولات اساسی کشاورزی درخصوص بسته سیاست حمایتی محصول زعفران در جهت حفظ منافع کشاورزان حمایت می‌کند.

مصاحبه جناب میری را در لینک ذیل بخوانید :

نایب رییس شورای ملی زعفران : قیمت زعفران افزایش خواهد یافت اگر …

پیش از این و طی روزهای گذشته میری در گفت وگویی رسانه ای با اشاره به اینکه قیمت خرید حمایتی زعفران در سال گذشته ۲۰ میلیون و ۵۰۰ تومان بوده است، گفته بود که این محصول در سال گذشته تا ۴۷ میلیون تومان نیز خریداری شد. البته هنوز خریداران خارجی برای خرید زعفران ورود پیدا نکرده اند و اگر ورود پیدا کنند قیمت این محصول روند صعودی را پیش خواهد گرفت.

البته , اطلاعیه شورای ملی زعفران در حالی است که اظهارات نایب رییس شورا عمدتا ماهیتی توصیفی داشت. میری در بخش دیگری از مصاحبه خویش نیز افزایش قیمت زعفران را منوط به بهبود شرایط صادرات طلای سرخ قلمداد کرده بود؛ عقیده ای که چندان هم دور از واقعیت نیست ؛ ولو آنکه کامل نباشد. لذا , اطلاعیه شورای ملی زعفران و لحن آن نسبت به آقای نایب رییس تا حدی عجیب به نظر می رسد.

ببشتر بخوانید :

آغاز جشنواره ملی عکس زعفران در تربت حیدریه

قبلی «
بعدی »

داده ها

یادداشت ها

بخش آموزشی دنیای زعفران

ارتباط با ما

قیمت روز زعفران زعفران در بورس

بنر قیمت روز زعفران – بازار نقدی

با ما در شبکه های اجتماعی همراه باشید