وی ادامه داد: برگزاری جشنواره‌هایی همچون جشنواره ملی عکس زعفران موجب معرفی و شناخت هرچه بیشتر و بهتر این محصول به دنیا و بازارهای جهانی می‌شود. علی عمرانی، دبیر هفتمین جشنواره ملی عکس زعفران تربت‌حیدریه و زاوه در آیین اختتامیه گفت: جشنواره امسال با حضور ۷۰ عکاس که ۴۰ عکاس کشوری و ۳۰ عکاس منطقه‌ای بودند برگزار شد. وی با اشاره به اینکه حضور عکاسان در این جشنواره منجر به خلق ۸۲۱ اثر خلق شد، گفت: آثار هفتمین جشنواره ملی عکس زعفران در سه بخش اصلی، ویژه و جنبی توسط داوران ارزیابی و نفرات برتر هر بخش معرفی شدند.

دبیر هفتمین جشنواره ملی عکس زعفران تربت‌حیدریه و زاوه یادآور شد؛ امسال بخش آرشیو شامل فیلم و عکس مربوط به دوره‌های قبل نیز به موضوعات جشنواره اضافه شد.

اسامی منتخبان جشواره ملی عکس زعفران

عکاسان برتر در بخش اصلی این جشنواره حمید سبحانی، امید علیزاده و مهدی وقاری به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را از آن خود کردند ضمن اینکه هاشم عرفان‌منش و میراکبر بهای شایسته تقدیر معرفی شدند. همچنین  عکاسان برتر در بخش ویژه رضا اسماعیل‌زاده، امید علیزاده و محمدرضا اعتقادی مقام اول تا سوم را از آن خود کردند؛ عکاسان برتر در بخش جنبی نیز سید علی رضویان، فرناز دمنابی و نگین جباری به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

بیشتر بخوانید:

مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان جنوبی از خرید حمایتی زعفران از هفته آینده خبر داد.