سه خبر از بورس کالای ایران برای زعفران بورسی

اختیار معامله زعفران - زعفران بورسی

سه خبر از بورس کالای ایران برای زعفران بورسی

راه اندازی 2 نماد جدید گواهی سپرده و سررسید جدید اختیار معامله زعفران

وجه تضمین پوشال هم 160 هزار تومان خواهد شد

امروز همزمان با کشف قیمت دو نماد انبار زرین در بورس (اینجا بیشتر بخوانید) بورس کالا امروز 3 اطلاعیه جدید درباره زعفران بورسی منتشر کرد که مربوط به 3 بازار آتی، اختیار و گواهی سپرده زعفران است.

در بازار آتی وجه تضمین پوشال از پنج شنبه این هفته 40 هزار تومان کاهش و به 160 هزار تومان خواهد رسید. وجه تضمین نگین هم همین مقدار است. به این ترتیب اهرم بازار به حدود 4.5 میرسد.

در بازار گواهی هم نمادهای پوشال و نگین انبار طلای سرخ روز چهارشنبه راه اندازی می شود.

همچنین از شنبه آینده قرارداد اختیار معامله زعفران به سه قیمت اعمال 8، 9 و 10 هزار تومان به ازای هرگرم راه اندازی می شود. جزئیات و متن اطلاعیه را در ادامه بخوانید.

جزئیات دو نماد جدید

به گزارش «کالاخبر»، براساس اعلام مدیریت توسعه بازار فیزیکی بورس کالای ایران از روز چهارشنبه ۸ آبان ماه دو نماد معاملاتی گواهی سپرده کالایی زعفران۹۹۰۸نگین طلا ی سرخ(پ) (زعف۹۹۰۸پ ۱۰) و زعفران۹۹۰۸پوشالمعمول طلای سرخ(پ) (زعف۹۹۰۸پ ۱۵) گشایش یافته و آماده معامله است. طبق اطلاعیه بورس کالا، اطلاعات مربوط به انبارها در سایت بورس کالای ایران به آدرس w 1 ww.ime.co.ir و سفارش ها و قیمت های معاملاتی در بخش “بورس کالا” قسمت “گواهی سپرده” در سایت www.tsetmc.com  برای عموم قابل مشاهده است. (لینک اطلاعیه)

کاهش وجه تضمین زعفران پوشال در بورس

همزمان وجه تضمین زعفران پوشال هم که برای مدتی بالاتر از نگین بود طبق اطلاعیه کاهش یافته و به 160 هزار تومان می رسد (لینک اطلاعیه).

راه اندازی اختیار معامله تحویل دیماه

قرارداد اختیار معامله زعفران سررسید دیماه 98 هم راه اندازی خواهد شد (متن اطلاعیه). معاملات از روز شنبه 11 آبان ماه آغاز خواهد شد. قیمت اعمال قراردادها 8، 9 و 10 هزار تومان به ازای هر گرم است.

اختیار معامله آبان هم در همین سه سررسید ارائه شده بود.

اختیار معامله زعفران - زعفران بورسی
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

داده ها

یادداشت ها

بخش آموزشی دنیای زعفران

ارتباط با ما

قیمت روز زعفران زعفران در بورس

بنر قیمت روز زعفران – بازار نقدی

با ما در شبکه های اجتماعی همراه باشید