چاپ کتاب « زعفران گلخانه‌ای » توسط جهاد دانشگاهی فارس

  • توسط دنیای زعفران
  • آذر 24, 1398
  • اخبار
زعفران گلخانه ای

چاپ کتاب « زعفران گلخانه‌ای » توسط جهاد دانشگاهی فارس

کتاب زعفران گلخانه‌ای توسط جهاد دانشگاهی استان فارس چاپ شد و در دسترس عموم علاقه مندان قرار گرفت.

کتاب زعفران گلخانه‌ای، تالیف محمدصادق فرهنگ‌دوست، توسط شعبه انتشارات جهاددانشگاهی استان فارس، در قالب سه فصل به روش کشت و تولید گلخانه‌ای زعفران به عنوان یکی از تولیدات پر بازده کشاورزی پرداخته است.

زعفران گلخانه ای

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان فارس، این کتاب جزو اولین کتب مرتبط با کشت گلخانه‌ای زعفران محسوب می‌شود که نویسنده با قلمی شیوا، کاشت، داشت و برداشت این گیاه را مرحله به مرحله آموزش داده است. علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر، سفارش و تهیه کتاب، با شعبه انتشارات جهاددانشگاهی فارس تماس برقرار نمایند.

به گزارش دنیای زعفران، دربارهزعفران گلخانه‌ای افسانه سرایی زیاد است (مخصوصا از طرف شرکت های تامین کننده تجهیزات آن و برگزارکنندگان دوره های آموزشی). لذا در ورود به این حوزه با دقت و واقع بینی و مطالعه وارد شوید و حتما با چند نفر فرد با تجربه و “بیطرف”، مشورت کنید.

می دانید که عملا کشت گلخانه ای زعفران نداریم. آنچه به کشت گلخانه ای معروف شده، انتقال پیاز زعفران از خاک به گلخانه برای برداشت زعفران (چند ماه قبل از فصل برداشت تا انتهای برداشت) و انتقال مجدد آن به خاک است. لذا هم زمین نیاز است و هم خاک.

درباره زعفران گلخانه ای این گزارش ها را هم بخوانید:

قبلی «
بعدی »

داده ها

یادداشت ها

بخش آموزشی دنیای زعفران

ارتباط با ما

قیمت روز زعفران زعفران در بورس

بنر قیمت روز زعفران – بازار نقدی

با ما در شبکه های اجتماعی همراه باشید