گل پاک کن زعفران در مسیر تولید انبوه

گلپاک کن زعفران شرکت والی

گلپاک کن زعفران در مسیر تولید انبوه

اوایل فصل برداشت، گزارشی در خصوص وضعیت آخرین ماشین آلات برداشت و گلپاک کن زعفران ارائه کردیم. اکنون با گذشت بیشتر از نیمی از فصل برداشت زعفران، اخبار جدیدی در خصوص دستگاه های برداشت و گلپاک کن به گوش میرسد.

اینجا بیشتر بخوانید: چه خبر از دستگاه های جمع کن و پاک کن زعفران ؟

بین دستگاه های گلپاک کن، دستگاه های درگز و تربت جام، مخصوصا در بخش برش دچار مشکل جدی شده اند و قراردادهای فروش را فسخ کرده اند اما دستگاه هوشمند شرکت والی (دانشگاه شریف)بعد از نصب و عملیاتی شدن در منطقه زاوه، وارد مرحله تولید انبوه شده است.

آنگونه که روی وبسایت این شرکت اعلام شده است، بعد از استقرار و عملیاتی شدن موفق اولین دستگاه گلپاک کن زعفران در فصل جاری، برنامه ریزی برای تولید انبوه جهت تحویل در سال 1400 و ثبت نام متقاضیان آغاز شده است. همانگونه که قبلا هم گفته بودیم، ایراد این دستگاه فوق پیشرفته فقط قیمت بسیار بالای ان است. در همین رابطه، آنگونه که در سایت شرکت اعلام شده، قیمت سامانه این شرکت برای سال آینده بیش از 1.2 میلیارد تومان است که قیمت بالای محصول را تایید میکند. البته شرکت والی با اخذ تاییدیه های مختلف، امکان استفاده مشتریان از تسهیلات یارانه ای (نرخ سود کمتر از 10 درصد و دارای تنفس) را فراهم کرده است. طبق شنیده ها محصول گلپاک کن زعفران شرکت والی برای اولین بار تاییدیه مرکز مکانیزاسیون کرج را نیز دریافت کرده است.

به این ترتیب باید منتظر ورود گسترده دستگاه گلپاک کن زعفران به بازار از سال آینده بود. البته باید دید ظرفیت تولید این شرکت دانش بنیان چقدر است و چه تعداد دستگاه وارد بازار خواهد شد؟ اما آنچه پیداست اینگه گره تولید دستگاه های گلپاک کن زعفران باز شده است و از سال آینده باید منتظر تغییر معادلات در بازار و چرخش منابع از دلالان و ایستگاه داران به صاحبان تکنولوژی و سپس کشاورزان بود.

به اعتقاد دنیای زعفران، با تغییر معادلات و تغییر بازیگران صنعت زعفران، می توانیم به زودی شاهد تحول در این صنعت مظلوم و عقب نگه داشته شده باشیم.

گلپاک کن زعفران شرکت والی

منبع اطلاعات: سایت شرکت والی و پیام های ارسالی از سوی مخاطبان و استفاده کنندگان از دستگاه گل پاک کن/ منبع عکس: سایت شرکت والی

گلپاک کن زعفران شرکت والی

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

داده ها

یادداشت ها

بخش آموزشی دنیای زعفران

ارتباط با ما

قیمت روز زعفران زعفران در بورس

بنر قیمت روز زعفران – بازار نقدی

با ما در شبکه های اجتماعی همراه باشید