پایان خوبِ هفته خونین زعفران نگین بورسی

قیمت زعفران نگین بورسی

قیمت زعفران هفته دوم بهمن ماه را با افت و خیزهای فراوان پشت سر گذاشت

پایان خوبِ هفته خونین زعفران نگین

زعفران نگین بورسی در حالی با قیمت حدود 35 میلیون تومان وارد هفته دوم بهمن ماه شد که طی  روز ریزش شدید در میانه این هفته، قیمت ها تا حدود 31 میلیون تومان نیز سقوط کرد.

به گزارش دنیای زعفران روزهای یک شنبه، دوشنبه  سه شنبه سه روز سخت برای خریداران یا دارندگان زعفران در بورس بود. جایی که صف­های فروش قوی تشکیل شد و قیمت ها بیش از 10 درصد افت کرد.

اما در روزهای انتهایی هفته ورق برگشت و قیمت زعفران نگین توانست خود را احیا کند و حتی در انتهای هفته صف خرید ایجاد شد تا قیمت ها تا محدود 33 میلیون تومان رشد کند.

در اثر افت قیمت زعفران نگین در بورس، بازار نقدی نیز افت محسوسی را تجربه کرد.

اگرچه افت نسبی نرخ ارز در کنار وضعیت رکودی بازار، در کاهش قیمت زعفران نگین بی تاثیر نبوده است اما به نظر می­رسد مسائل غیربنیادین و روانی مثل عرضه سررسید جدید در بازار آتی و همچنین هیجانات همیشگی بورسی در این تلاطمات بی تاثیر نبوده است.

قیمت زعفران نگین بورسی

تغییرات قیمت زعفران نگین بورسی در هفته دوم بهمن ماه

 

چرا که دلیلی وجود ندارد قیمت یک روز صف فروش شدید شود و روز بعد در قیمت بالاتر با قدرت صف خرید شود. این تلاطمات عمدتا ناشی ازهیجانات و بی اطلاعی بازیگرانِ بازار است.

گفتنی است حدود یک ماه قبل، زنگنه نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس گفته بود که قیمت زعفران نگین خوب باید 60 میلیون تومان شود و این اتفاق تا یک ماه دیگر رخ خواهد داد. آن موقع قیمت این نوع زعفران حدود 45 میلیون تومان بود که اکنون تا محدوده 35 میلیون تومان افت کرده است. اینجا بیشتر بخواند:

قیمتگذاری مجدد محسن آقا برای زعفران؛ این بار زعفران 60 میلیونی

در بورس نیز قیمت ها از 43 به 33 میلیون تومان رسیده است. باید دید با پایان هفته خونین، ماه نزولی زعفران هم پایان می یابد؟

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

داده ها

یادداشت ها

بخش آموزشی دنیای زعفران

ارتباط با ما

قیمت روز زعفران زعفران در بورس

بنر قیمت روز زعفران – بازار نقدی

با ما در شبکه های اجتماعی همراه باشید