اختیار معامله زعفران با سررسید مرداد در 4 سطح قیمتی

مرجع جهانی قیمت زعفران- اختیار معامله زعفران

قرارداد جدید اختیار معامله زعفران از راه رسید

قرارداد اختیار جدید با سررسید مرداد ۱۴۰۱ از چهارشنبه هفته جاری راه اندازی شده و به مدت حدود 3.5 ماه فعال خواهد بود.

به گزارش دنیای زعفران، قراردادهای اختیار که به بیمه قیمت کالا هم معروف است به معامله گران اجازه می دهد تعهد خرید یا فروش زعفران در تاریخ مشخص به قیمت مشخص را معامله کنند.

قیمت در سررسیدهای جدید اختیار معامله زعفران 31.5، 34.5، 37.5 و 405 میلیون تومان استکه افراد می­توانند تعهد خرید یا فروش مقدار مشخصی طلای سرخ را برای فروش یا خرید در تاریخ 4 مرداد 1401 در این قیمت ها مبادله کنند.

برای اموزش­های بیشتر در خصوص اختیار یا اپشن به بخش آموزشی دنیای زعفران بروید و یا لینک زیر را باز کنید:

آموزش اختیار معامله زعفران

به گزارش  کالاخبر ، مدیریت توسعه بازار مشتقه بورس کالای ایران از راه اندازی قرارداد اختیار نگین با سررسید مرداد ماه ۱۴۰۱ خبر داد.

براساس اطلاعیه بورس کالا، قراردادهای اختیار خرید و فروش زعفران نگین سررسید مرداد سال جاری، از روز چهارشنبه ۱۷ فروردین ماه راه اندازی شده و  تاریخ سررسید قرارداد مذکور ۴ مرداد ۱۴۰۱ است.

قراردادهای اختیار بدون حد نوسان قیمی، با دوره گشایش به مدت ۳۰ دقیقه در ابتدای جلسه معاملاتی آغاز و با دوره عادی معاملاتی ادامه می یابد.

گفتنی است معمولا از این قراردادها در بورس استقبال زیادی نمی شود و عمده معاملات روزانه در بازار آتی انجام می شود. به طور کلی ریسک در بازار اختیار بالاتر از آتی است. همزمان در صورت خرید اختیار درست در قیمت مناسب، سود در بازار اختیار نیز بسیار بالاست. این موارد در بخش اموزشی در حالات مختلف تشریح شده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

یادداشت ها

بخش آموزشی دنیای زعفران

ارتباط با ما

قیمت روز زعفران زعفران در بورس

بنر قیمت روز زعفران – بازار نقدی

گزارش روزانه بازار زیره و زعفران و پسته در بورس

با ما در شبکه های اجتماعی همراه باشید

دریافت کد بورسی

درباره ما

مزیت های خرید اشتراک +راهنما