گزارش هفتگی زعفران؛ همگرایی قیمت نمادهای زعفران

  • توسط دنیای زعفران
  • تیر 22, 1401
  • اخبار
قیمت نمادهای زعفران

گزارش هفتگی زعفران؛ همگرایی قیمت نمادهای زعفران

رام کردن نمادهای سرکش در هفته بازگشت حقوقی ها

طی هفته ای که گذشت ابتدا شاهد رشد کف قیمت نمادهای زعفران سحرخیز و بهرامن و … بودیم تا بازار یکدست شود. نهایتا نیز بعد از رشد قیمتها بازار با رشدی حدود 2 میلیون تومانی کار خود را در این هفته به پایان برد

بعد از همگرایی قیمت ها در روز شنبه، موج جدید رشد در روز دوشنبه شروع شد و قیمت ها دوگانه شد. روز سه شنبه نیز بازار آرام بود تا اینکه در انتهای هفته با حمله حقوقی ها، قیمت نمادهای سحرخیز نیز رشد کرد و بازار در بازار 43 تا 43.6 میلیون تومان همگرا شد.

گزارش روز سه شنبه؛ واگرایی قیمت نمادهای زعفران

در معاملات دیروز سه شنبه شاهد واگرایی مجدد قیمت ها در بورس بودیم؛ نماد طلای سرخ تا حدود 46 معامله شد و نماد سحرخیز به حدود 42 برگشت.

به طور کلی روز سه شنبه سه نوع نماد و سه نوع معامله در بورس داشتیم؛

1معاملات کاملا حقوقی که در نماد طلای سرخ با 1.7 تن معامله و نماد نوین رخ داد. در این نماد هم خریدارها و هم فروشنده ها حقوقی بودند و واضح است که معاملات کنترل شده (کد به کد) بین خودی ها برای جهت دهی به بازار است.

2 معاملات کاملا  حقیقی که در نماد سحرخیز انجام شد و حدود 90 درصد خریدارها و فروشنده ها حقیقی بودند. قیمت در این نماد به حدود 42 رسید.

3 در نمادهای مثل تروند و تربت جام و بهرامن هم شاهد فروش حقیقی ها و خرید حقوقی ها باشیم.

باید ببینیم با توجه به حباب شکل گرفته در بورس نسبت به بازار، این بازی خطرناک حقوقی ها تا کجا ادامه خواهد یافت و نتیجه بازی چه خواهد بود؟

قیمت نمادهای زعفران

نوبت آقای سحرخیز

طبق روال چند ماه گذشته،بعد از هر پله رشد قیمت ها در نمادهای سربه راه (!!!)، حقوقی ها سراغ نمادهای سرکش می روند و سعی میکنند انها را نیز سر به راه کنند.

روز سه شنبه عمده حجم معاملات در نماد سحرخیز انجام شد که دیروز عمدتا توسط حقیقیها معامله شده بود. اما امروز 82 درصد خریدها در این نماد توسط حقوقی ها انجام و قیمت نیز در این نماد تا 43 میلیون تومان رشد کرد. به  این ترتیب قیمت نمادهای زعفران در بورس عمدتا در بازه 43 تا 43.6 میلیون تومان قرار گرفته است.

قیمت نمادهای زعفران

باید دید برنامه طراحان بازی، برای زمان خروج صندوق ها  و همچنین برای اختلاف قیمت بورس با بازار نقدی چیست؟ بازار نقدی هم سر به راه می شود؟! یا حباب بورس تخلیه می شود؟

بیشتر بخوانید:

دوگانه تابلو زعفران بورس با بازگشت آقای حقوقی + تحلیل فرصت آربیتراژ

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

داده ها

یادداشت ها

بخش آموزشی دنیای زعفران

ارتباط با ما

قیمت روز زعفران زعفران در بورس

بنر قیمت روز زعفران – بازار نقدی

با ما در شبکه های اجتماعی همراه باشید