گزارش قیمت زعفران در انواع بازارها در واپسین روز مهرماه + جدول قیمت زعفران بورسی و نقدی

کاهش تولید زعفران

افت قیمت زعفران بورسی در روز ثبات قیمت زعفران در بازار سنتی

دنیای زعفران- قیمت زعفران در بازار سنتی برخلاف زعفران بورسی در واپسین روز مهرماه آرام سپری شد و تغییر خاصی نیافت.اگرچه قیمت شبه نگین و نگین معمولی کاهش یافت اما کاهش قیمت در این دو ، همانگونه که در جدول قیمت زعفران آمده است ، آنچنان اندک و ناچیز بود که نمی توان آنرا به مثابه افت معنادار قیمت زعفران تفسیر نمود. کما آنکه ، افزایش قیمت زعفران پوشال معمولی و زعفران پوشال قلمدار نیز چنین بود و بسیار اندک. لذا ، در مجموع بازار نقدی زعفران روز آرامی را پشت سر نهاد.

اکنون ، شاخص قیمت زعفران پوشال عدد ۴۴.۲ و شاخص قیمت زعفران نگین نیز در ۴۶.۶ را نشان می دهد.

لازم به یادآوری است که جدول قیمت زعفران و شاخص قیمت نقد زعفران مربوط به زعفران تولیدی سال ۱۴۰۱ می باشد و زعفران تولیدی ۱۴۰۲ طی روزهای آتی به جدول افزوده خواهد شد.

 جدول قیمت نقدی انواع زعفران و شاخص قیمت نقدی زعفران مورخ یکشنبه ۳۰ مهر۱۴۰۲ در ذیل قابل ملاحظه است :


قیمت زعفران

 

عقبگرد قیمت زعفران بورسی به کانال 45

در اخرین روز مهرماه، شاهد افت حدود 3 درصدی قیمت نقدی زعفران در بورس (گواهی سپرده) و بازگشت قیمت ها به محدوده 45 میلیون تومان بودیم.

به نظر میرسد روند عرضه گل و قیمت آن بر افت قیمت زعفران در بورس بی تاثیر نبوده است. در تحلیلی که صبح امروز منتشر شد، وضعیت عرضه گل را بررسی و تحلیل کرده ایم.

تحلیل وضعیت گل زعفران و تخمین تولید (1)؛عرضه خوبِ مهرماهی؛ دائم یا موقت؟

امروز حجم معاملات به حدود نیم تن رسید. بیشترین حجم معاملات مربوط به نماد طلای سرخ بود که به صف فروش نشست و در آن دو نفر حقوقی عرضه های سنگینی انجام دادند و 90 درصد از فروش را به خود اختصاص دادند.

جدول قیمت زعفران بورسی را در ذیل ملاحظه می فرمایید :

قیمت زعفران بورسی

 قیمت گل زعفران و زعفران نو و امسالی

گل زعفران نیز در اغلب مناطق به ازای هر سه کیلو به قیمت 1.45 تا 1.6 معامله شد. البته گل زعفران با عیار بالاتر و با کیفیت تر بیش از ارقام مزبور نیز در برخی از مناطق معامله شده است.

قیمت زعفران امسالی نیز پس از گذشت روزهای ابتدایی برداشت انسجام بیشتری یافته است. امروز زعفران نگین سوپر و نگین اتویی از هرکیلو ۵۰ میلیون تومان شروع و تا ۶۰ میلیون تومان نیز معامله شد. زعفران پوشال نو نیز هر یک کیلو در محدوده ۴۸ میلیون تومان معامله شد.

#جدول_قیمت_زعفران در بورس 30 مهرماه 1402#قیمت_زعفران_نقد_شاخص_زعفران_گل_زعفران#زعفران_پوشال#زعفران_نگین

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

داده ها

یادداشت ها

بخش آموزشی دنیای زعفران

ارتباط با ما

قیمت روز زعفران زعفران در بورس

بنر قیمت روز زعفران – بازار نقدی

با ما در شبکه های اجتماعی همراه باشید