رییس شورای ملی زعفران : ما هیچ برنامه ای نداریم!+گزارش تصویری

  • توسط دنیای زعفران
  • مرداد 29, 1399
  • گزارش

رییس شورای ملی زعفران : ما هیچ برنامه ای نداریم! /

معاون سازمان توسعه تجارت: 5 سال وقت گذاشتیم و با همکاری شورای ملی زعفران الزامات توسعه صادرات را تعیین کردیم!! ( همراه با گزارش تصویری )

خبرنگار صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، در گزارشی تصویری به وضعیت فعلی حاکم بر صنعت زعفران نگاهی انداخته است و پای درد و دل کشاورزان نشسته است.در این گزارش با مدیران ارشد دولتی و اعضای شورای ملی زعفران نیز گفتگوهایی انجام شده است.ویدیو به قدر کفایت گویاست؛ از حال و روز کشاورزان تا کیفیت تصمیم گیری در نهادهای عمومی. همچنین در ذیل ویدیو به گوشه ای از اظهارات مطرح شده در این ویدیو نگاهی انداخته ایم.

 

رییس شورای ملی زعفران :اختیارات کافی نداریم

کیفیت عملکرد شورا و ترکیب اعضای آن به اندازه ای نازل و ضعیف است که تفویض اختیارات به آن هر ناظر منصفی را نگران می سازد.از جناب احتشام باید پرسید؛ شورا از همین اندک اختیارات و نفوذ رسانه ای فعلی خود چه بهره ای گرفته است و چه دستاوردی برای صنعت زعفران داشته است که اکنون دایما از کمبود اختیارات شکایت می کند ؟؟؟

مدیر کل دفتر هماهنگی صادرات محصولات کشاورزی سازمان توسعه تجارت : طی 5 سال با همکاری شورای ملی زعفران الزامات توسعه ی صادرات زعفران را نهایی ساختیم !

تا پیش از این تصور عموم بر آن بود که شورای ملی و سازمان توسعه تجارت نهادهایی فاقد کارایی لازم می باشند ؛ اکنون اما دریافتیم چنین نبوده است! آقایان مدیر در این دو نهاد از طریق یک همکاری تنگاتنگ طی این سالها مشغول تدوین این سند راهبردی بوده اند!! صرف 5 سال زمان و قطعا انبوهی از منابع عمومی برای تدوین این سند ، امری است که احتمالا صرفا در نظام اداری کشور ما نمونه ای برای آن می توان سراغ گرفت.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

یادداشت ها

بخش آموزشی دنیای زعفران

ارتباط با ما

قیمت روز زعفران زعفران در بورس

بنر قیمت روز زعفران – بازار نقدی

گزارش روزانه بازار زیره و زعفران و پسته در بورس

با ما در شبکه های اجتماعی همراه باشید

دریافت کد بورسی

درباره ما

مزیت های خرید اشتراک +راهنما