پنجمین جشواره زعفران به میزبانی بهاباد در راه است

  • توسط دنیای زعفران
  • آبان 23, 1401
  • اخبار

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی یزد از برگزاری پنجمین جشنواره زعفران در شهرستان بهاباد خبر داد.

احمد آخوندی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی یزد با اشاره به برگزاری پنجمین جشنواره زعفران در شهرستان بهاباد گفت: این جشنواره ۲۶ آبان در شهرستان بهاباد برگزار می‌شود.

او زعفران بهاباد را یکی از مرغوب‌ترین نمونه‌های کشور عنوان کرد و افزود: با وجود این مرغوبیت، هنوز برند زعفران بهاباد نتوانسته است مطرح شود، بنابراین باید نسبت به تبلیغات این برند باید اقدام کنیم.

جذب گردشگر در بهاباد از طریق برگزاری جشنواره زعفران

آخوندی با بیان این‌که برگزاری جشنواره  منجر به جذب گردشگران و معرفی ظرفیت‌های بهاباد می‌شود، تصریح کرد: شهرستان بهاباد به دلیل فاصله از مرکز شهر، کمتر به‌عنوان مقصد گردشگری مطرح می‌شود، اما ظرفیت‌ها و جاذبه‌های متنوع این شهرستان می‌تواند منجر به جذب گردشگر شود، لذا لازم است در زمینه معرفی بیش‌ازپیش این منطقه اقدام کنیم.

به گفته او گردشگری کشاورزی، معرفی جاذبه‌ها و ظرفیت‌های بهاباد، آموزش، ترویج و توسعه کشت زعفران، سرمایه‌گذاری، تجاری‌سازی و برندسازی از مهم‌ترین محور‌های برگزاری جشنواره زعفران است.

بیشتر بخوانید:

مشخصات ظاهری زعفران نگین تحویلی به انبارهای بورسی تعیین شد

زعفران افغانستان ؛ صادرات موجب افزایش قیمت زعفران افغانستان در بازار داخلی افغانستان شد/ مهمترین مقاصد صادرات زعفران افغانستان کدامند !؟

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

داده ها

یادداشت ها

بخش آموزشی دنیای زعفران

ارتباط با ما

قیمت روز زعفران زعفران در بورس

بنر قیمت روز زعفران – بازار نقدی

با ما در شبکه های اجتماعی همراه باشید